Gjest -eline- Skrevet 11. desember 2006 #21 Skrevet 11. desember 2006 Hvis det er noen som ikke fikk tak i en slik en så er det nok av folk på finn.no som har lyst til å tjene penger... Verst var vel egentlig denne ... 7500 kr i fortjeneste for å ha stått 7 timer i kø?!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #22 Skrevet 11. desember 2006 Nå sa jo faktisk nintendo at denne maskinen ikke skulle ha noen særlig grafikk, de skulle kun gå på spillopplvelsen.
Gjest graceland Skrevet 11. desember 2006 #23 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har utrolig lyst på den konsollen, ja. Men den er nok vanskelig å få tak i enda.
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #24 Skrevet 11. desember 2006 har gamecube.... og er kjempegodt fornøyd med den.. synest den nye maskinen er dyr.... så jeg kommer til å vente til prisen blir satt ned.....
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #25 Skrevet 11. desember 2006 synest den nye maskinen er dyr.... så jeg kommer til å vente til prisen blir satt ned..... ← Den er jo en av de billigste av de nye konsollene da.. Men selv om det er dyr så fy pokker den er verdt det. Tviler på at de senker prisen på den med det første.. To tusen er jo ikke så veldig mye for den.
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #26 Skrevet 12. desember 2006 tror ikke det blir så lenge før prisen er nede ganske godt... slik har det vært med alt det andre oxo.. dyrt med en gang og så ned til en rimeligere pris...... så jeg kan fint vente jeg...... har ikke så hast....
Mischa Skrevet 12. desember 2006 #27 Skrevet 12. desember 2006 Jeg stod i kø sammen med kjæresten for Wii og det var verdt det! Vi fikk konsoll 39 av 40, så om jeg ville kunne jeg også kjøpt en og solgt videre, men synes det er umoralskt.. tror han som kom etter oss var glad jeg takket nei Mange som måtte innse at de kom for sent.. Prisen hos Elkjøp var 1995, innkjøpspris 1895, så tviler på at prisen blir satt ned med det første, i og med at de taper penger på konsollen.. Ordinær utsalgspris skal vel ligge på 2500-2900.. Men Wii er fantastisk gøy.. Har alle de tidligere konsollene fra Nintendo, og PS2, men Wii er definitivt det morsomste jeg har prøvd
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 12. desember 2006 #28 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Kan noen forklare kort hva som er mest spesielt med wiiiiiii? Være i spillet og fekte? Jeg har lyst på ny konsoll men aner ikke noe om det, og internettsider gir så mye piss istedenfor info. Forklar, forklar :D Endret 12. desember 2006 av Ferskvannsblekksprut
MellonCollie Skrevet 12. desember 2006 #29 Skrevet 12. desember 2006 Ferskvannsblekksprut: Hovedpoenget er vel at de nye kontrollene funker ved at man beveger på de, i steden for at man bruker knapper og joysticker i stor grad. Siden jeg ikke har prøvd selv, skal ikke jeg si noe særlig mye mer enn det Men du kan titte på videoen på youtube, så viser vel den det bedre! Jeg ønsker meg en sånn til jul såååå masse!! Og kjæresten vet det godt, da får vi krysse fingrene Vil spille Zelda...!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå