Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Tenkte jeg skulle gi mamma abnm på blad til jul. Valget står mellom Norsk Ukeblad og Hjemmet. Siden jeg ikke kjenner noen av disse bladene, lurer jeg på hva andre syns om de, hva som er bra og mindre bra i de, osv. Hvilke blad har mest variert og spennende lesestoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Ingen som har noe synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes Hjemmet er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Av de to Hjemmet.. men hva md Allers? d ser jg mamma sitter og leser:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror jeg ville valgt hjemmet. Men det kommer jo litt an på hva moren din liker, du kunne kanskje bladd litt i begge og sett hva du tror hun ville foretrekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Personlig har jeg alltid foretrukket å bla i mammas Norsk Ukeblad foran Hjemmet. Jeg synes Hjemmet er litt mer tantete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 Bestemor har alltid abbonert på Hjemmet. Men de to bladene er egentlig ganske like synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg ville valgt Allers - de har freshet seg opp. Men står valget mellom Norsk Ukeblad og Hjemmet ville jeg nok foretrukket Norsk Ukeblad (om hun ikke er veldig kryssordløsende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Det billigste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #10 Del Skrevet 23. november 2006 Av de to Hjemmet.. men hva md Allers? d ser jg mamma sitter og leser:P ← Ja hva med Allers? Grunnen til at jeg tenkte på Hjemmet eller Norsk Ukeblad er at jeg fant en grei abnm. bestillingsside for en rekke blader der de to og Familien var i "mamma-kategorien". Vil gjerne høre hva som er bra med de ulike bladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. november 2006 #11 Del Skrevet 23. november 2006 Hva er adr til den siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 23. november 2006 #12 Del Skrevet 23. november 2006 Svigermor har begge, og mitt inntrykk er at Hjemmet er dominert av "jeg ble kvitt fibriomyalgi med saueurin" og kakeoppskrifter, mens Norsk ukeblad har mere kjendisstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #13 Del Skrevet 23. november 2006 Hva er adr til den siden? ← Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 Svigermor har begge, og mitt inntrykk er at Hjemmet er dominert av "jeg ble kvitt fibriomyalgi med saueurin" og kakeoppskrifter, mens Norsk ukeblad har mere kjendisstoff. ← Interessant Hm. vet ikke helt hvilke kategori mamma passer best til, hun er egentlig ikke det jeg forbinder med ukebladlesende "kjerring", og kjøper seg aldri ukeblader, men jeg vet at hun liker å slappe av med et blad. Tror nok både alternativ medisin og litt kjendissladder kan være ok avslapningstidtrøyte for henne egentlig Hva inneholder Allers da? Kanskje jeg heller skal finne et lekkert interiørblad, tror hun liker å drømme seg bort i fine interiørreportasjer Noen tips til slike? Syns Bonytt er litt kjedelig og lite "drømmesegborti" også kan hun få lese de hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 23. november 2006 #15 Del Skrevet 23. november 2006 Elle Interiør er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #16 Del Skrevet 23. november 2006 Noen som kjenner til bladet Bedre helse ? Så også litt interessant ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #17 Del Skrevet 23. november 2006 Elle Interiør er fint ← Jo, det syns jeg og. Men hun har fylt 50 år, så jeg tenker det kanskje blir litt for "ungt" i stilen for henne? Kanskje jeg er fordomsfull, for hun er jo ingen "gammel og satt kjerring", og hun kaster seg alltid over mine blader. (og jeg eier ingen Hjemmet og Norsk Ukeblad). :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 23. november 2006 #18 Del Skrevet 23. november 2006 Hva med KK? Moren min er 55 år, og jeg tror aldri hun ville lese Hjemmet, Norsk Ukeblad eller Allers. Forestiller meg de bladene har målgruppen sin i pensjonistenes rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. november 2006 #19 Del Skrevet 23. november 2006 Hva med KK? Moren min er 55 år, og jeg tror aldri hun ville lese Hjemmet, Norsk Ukeblad eller Allers. Forestiller meg de bladene har målgruppen sin i pensjonistenes rekker. ← Det tror jeg også kan være en idé. Tanta mi nærmer seg 60 og hun kjøper KK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #20 Del Skrevet 23. november 2006 Hm, sant nok. Tror det ligger en greie i at jeg selv føler meg i målgruppen for KK og liker å tenker på meg og mamma som hver vår generasjon. Kanskje jeg skal spørre henne hvilke blad hun syns er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå