Gå til innhold

Gått ned i vekt

Fremhevede innlegg

Gjest graceland
Skrevet

Jeg vurderer å få en lege til å foreskrive preparatet Reductil til meg, fordi jeg ønsker et kick til å gå ned i vekt. Har noen erfaring med dette legemiddelet? (Og, ja, jeg vet at det beste er at jeg spiser sunt og trener mer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble fortalt av legen min at det var så mange bivirkniger mad preparatet. At hun anbefalte det ikke. Så hvis man ikke er ekstremt overvektig, så er det ikke anbefalt. Så da er det bedre og spise sundt. Men ikke bare grønnskaer og lett produkter mener jeg da. Nei, bytt ut smørret ditt med olje, ved steking, og hvis du bruker pose potetmos. Bytt da ut smørret med olje. Bytt ut lett melk med skummet. Drikk vann, ikke noe brus. Og spis ikke snop. I hvert fall ikke chips og sjokolade. Er du godtesyk ta deg noe seigt godteri. Men bare en eller to. Ikke hele posen! :ler: (Det pleide jeg å gjøre!! :ler: ) Og spis masse frukt. Men ellers med middag spiser du som vanlig. Men du spiser deg bare forsynt.

Og gå en tur om dagen, eller i hvert fall 4 dager i uken. Eller hvis du har trimsykkel, sykkl 20 kilometer om dagen, eller 4 dager i uken. Sånn ca i hvert fall! Det er ikke så mye som skal til. Akutt slanking hjelper ikke. Man må ta det over tid. Akutt slanking holder som oftest ikke.

Dette har i hvert fall gjort at jeg har gått ned 20 kilo!

Skrevet

Reductil hjalp meg ikke i det hele tatt.

Og dyrt var det også! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...