tingeling Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 I dag spiste han kokt brokkoli (men han er redd for spagetti) tingeling
hjertesukka Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Haha- og så kokt broccoli,da....ikke verst! Vår puse elsket maiskorn da han levde.......
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Katten min liker jordbærsyltetøy
Gjest enois Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Katten min vil bare ha tørrfor..og kanksje geleen på våtforet, men absolut ikke bitene kresen..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Pusen min spiser tulipaner. Men bare midten.
Gjest Borghild Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Katten min har spist opp sminken min mens jeg var på jobb idag og jeg som skal på julebord imorgen og alt. Og jeg er pengelens!
hjertesukka Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Katten min har spist opp sminken min mens jeg var på jobb idag og jeg som skal på julebord imorgen og alt. Og jeg er pengelens! ← Dakars deg da, hva slags katt er det du har?
smaksløk Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Haha....mye morsomt. Katten vår er også altetende. Han er veldig glad i spagetti, og grønsaker og poteter, bare med litt saus på da. Men den er veldig redd for hele fisk og rått kjøtt, vi må koke kjøttet, og helst rense fisken eller fuglene for den...og dette er en skogkatt altså, så den burde klare så pass selv..Den har idet minste klart å skremme bort måren fra kjelleren så da får den vel heller få litt spesialbehandling.
Gjest Miloine Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 (endret) Morsom tråd Den ene hannkatten min spiser mais, grønne oliven, saftis og potetgull (får bare smake av og til da) Har dere som har katter opplevd at katten din helst vil drikke av vannglasset eller vannmuggen din, uansett om vannskåla til katten er fullt av friskt kaldt vann? Endret 26. november 2006 av Miloine
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Morsom tråd Den ene hannkatten min spiser mais, grønne oliven og potetgull! Har dere som har katter opplevd at katten din helst vil drikke av vannglasset eller vannmuggen din, uansett om vannskåla til katten er fullt av friskt kaldt vann? ← Jess. Den ene nektet å drikke på "plassen sin" før hun fikk et glass vann ved siden av matskåla. Ellers drakk hun av våre glass på bordet.
Gjest Miloine Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Jess. Den ene nektet å drikke på "plassen sin" før hun fikk et glass vann ved siden av matskåla. Ellers drakk hun av våre glass på bordet. ← Standard her også! Ser litt rart ut da, spesielt når det såvidt er vann helt nederst i vannmugga og hele hue til katten er tredd ned i mugga i et desperat forsøk å få en liten slurk
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Den ene katta mi vil bare drikke vann gulvet i dusjen hu, selv om hu har masse rent, nytt vann i skåla si Så da står hu på gulvet i dusjen og : "Mjaaaaaau, mjaaaaaaau", helt til jeg setter på dusjen for hu og gir hu litt vann der sånn at hu kan drikke Bortskjemt? Neeeida
Gjest Miloine Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 (endret) Merkelige greier det der Har også lagt merke til at hvis jeg setter en eks. kjele i vann (før jeg vasker den opp) så er katten der og drikker av det vannet! Den drikker gjerne vannet fra blomsterskåla, dusjen som du sier o.l. Sikkert spenende å drikke vann fra andre steder enn den kjedelige vannskåla Når jeg vasker opp ting for hånd, så er den ene katten der med en gang og skal "hjelpe ti" og syns det er spennende med det vannet som renner fra krana.... Endret 26. november 2006 av Miloine
hjertesukka Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 Vår katt pleide å drikke vann fra doskåla. Vi syntes det var både ufyselig og morsomt på samme tid. Han greidde tilogmed å stikke seg nedi selvom vi la dolokket ned. Han løftet lokket med snuten og snodde seg ned.
Claire Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 Bare vær forsiktig med sjokolade og katter (og hunder). Sjokolade er giftig for dem... Ellers så tror jeg de tåler litt syltetøy i ny og ne.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. november 2006 #16 Skrevet 26. november 2006 Trodde egentlig ikke at hu likte syltetøy, men hu pleier å være så masete når jeg spiser, så jeg lar hu lukte på maten, så finner hu ut at det liker hu ikke, og så går hu Men denne gangen likte hu det altså
hjertesukka Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 Jeg har hørt at chips er det verste man kan gi til kjæledyr, det skraper opp tannkjøttet og kan i verste fall gi tannkjøttbetennelse. En hund jeg kjenner, fikk fatt i en hel plate sjokolade og mumset i seg, det gikk bra, men han ble helt hyper. Dyrlegen sa at det var helt på grensen av hva han tålte. (savner kjæledyr-ikon!)
Gjest Miss Guided Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Min katt kalles bare matvraket, siste tilskudd på matfronten er nudler (i et ubevoktet øyeblikk, ikke bare matvrak men tyv også)
~Belle~ Skrevet 29. november 2006 #19 Skrevet 29. november 2006 morsom tråd min ene katt er en ordentlig kjøkkentanks. Han har spist tomat, spagetti, mais, vaffel, bolle. en gang kom han til å stikke tungen i et pizza-stykke som mannen min hadde hatt tabasco saus på, tror aldri katten kommer til å prøve å spise pizza igjen. Han brukte lang tid ved vannskålen sin da. Når det gjelder vann har jeg i perioder hatt en skål med flytelys i, vannstanden sank bemerkelsesverdig fort. Jeg hadde også en gang en sånn plante som skal stå helt i vann. Vannet ble drukket og planten spist. Jeg er så glad for å se at det ikke bare er mine katter som er sånn...
~Belle~ Skrevet 29. november 2006 #20 Skrevet 29. november 2006 Glemte å skrive at han også har spist barnegrøt som han fikk tildelt av en 1 åring på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå