Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Noen her som hvet om det finnes et forum for oss med angst/depresjon
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Her et ett sted jeg fant med et kjapt søk; vet ikke hvor bra det er, men sikkert verdt en kikk: http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...=154&subcat=198
Rosa Mirabella Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg mener også at det finnes et forum på lommelegen.no.ø Der er det diskusjonsforum for mennesker med mange ulike lidelser. Ha en fin dag
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Det på sol er stort, men totalt umoderert. Stemningen der varierer alt etter om et par brukere er der eller ikke, men når de er borte så regjerer diverse ufine gjester litt for mye. Men verdt et forsøk. Sosfob.com er var lite aktivt før, men ser ut til å ha tatt seg litt opp. Lommelegen har jeg vært lite på, pga at det virker for medisinfokusert etter min smak. Men jeg har enda til gode å finne et forum som det er litt aktivitet på, har en ok tone og er hyggelige mot nykommere. Har fortsatt å lete, men nå på engelske steder.
Gjest Maksprell Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Tror det skal finnes et forum som heter Aldri Alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå