Gå til innhold

Har dere hørt om dette før?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra artikkel på KG:

Cowgirl-stillingen!

Å sitte bak-frem er en kjent måte å få mannen til å sukke litt ekstra av nytelse. Om du i tillegg klemmer stortåen hans hardt og presser den vekk fra kroppen hans i det han når klimaks, vil orgasmen hans bli lengre og mer intens.

Har dere hørt om dette med tåa? Fungerer virkelig det? Og hva mener de med vekk fra kroppen? Vekk fra de andre tærne eller trekke i tå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi!!

det her må nåken teste ut og gi tilbakemelding!!

eg har ingen å teste det på akkurat no...

Skrevet

Stillingen var ikke ukjent, men det med tåa må jeg stille meg undrende til.

Grunnet selv når jeg leste det isted. Vet jo at å strekke på tærne fungerer for meg, eller stå på tærne. Men om det kan sees i sammenheng med dette vet jeg neimen ikke.

Skrevet
Stillingen var ikke ukjent, men det med tåa må jeg stille meg undrende til.

Samme her.. Har desverre ingen å prøve på jeg heller.

Skrevet

Siden jeg har forsøkskanin kan jo jeg dra hjem med beskjeden "Er det greit om jeg drar deg litt i tåen idag? Det er nok godt skal du se...".

Eller kanskje ikke.

Skrevet

Ser for meg noen KG-menn med tåen i fatle i morgen.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Come on Honey, let me break your toe! IIIIIIIIIiiiiihAAAAAAAaa

Skrevet
Come on Honey, let me break your toe! IIIIIIIIIiiiiihAAAAAAAaa

:ler:

Uansett er det jo likestilling, da. Det er litt urettferdig at det bare er jentene som kan ha så grundig sex at de sliter med ganglaget etterpå.

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler:

Uansett er det jo likestilling, da. Det er litt urettferdig at det bare er jentene som kan ha så grundig sex at de sliter med ganglaget etterpå.

Pøh, jeg har da stadige erfaringer med menn som sliter med ganglaget :sjarmor:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg mener aa ha lest at man kan gi erotisk fotmassasje ved aa fokusere paa stortaaen? Maa vaere noe av det samme.

Har riktignok ikke provd dette selv.

Skrevet
Jeg mener aa ha lest at man kan gi erotisk fotmassasje ved aa fokusere paa stortaaen? Maa vaere noe av det samme.

Ja. Men det er et lite skritt (ehe...) fra erotisk fotmassasje til tåen i fatle...

:sjenert:

Skrevet

En helvetes lang og omfattende beskrivelse av den ultimate nytelsen og hva har du dersom du bryter det ned i komponenter? Inn og ut! Gjenta dersom nødvendig!

Fortæll mæ korsen æ skal pulæ slik at nytelsæn blir like stor som ytelsæn og resten ryr du på resten av livet gjennom CVæn! (sexolog,samlivsekspert A.M.A.N.D.A) :ironi:

Skrevet

testa det ut på tpen i går, og riktignok var jeg så opptatt av hmm, andre ting..at jeg glemte meg og bare dro i den ene tåa hans, uten å klemme noe særlig på den. Men det funka visst. orgasmen hans ble adskillig lenger ihvertfall. Kanskje den blir både lenger og mer intens hvis jeg neste gang husker å klemme hardt også, og gjør det på begge tærne.

Helt latterlig, men tydeligvis effektivt.

Skrevet

Sært...

Lurer på om dette eventuelt fungerer når man tar seg en runk også. Sitte å dra i kuken med ene handa og tåa med den andre altså :klø:

Stiller meg veldig tvilende til sannhetsgehalten i dette jeg...

Skrevet (endret)

Eller rett og slett bare vondt i begge tærne :ler:

Man skal selvfølgelig ikke avvise noe man ikke har prøvd, men i utgangspunktet har jeg omtrent like store tro på tåskvising som orgasmeforsterker som jeg har til amerikansk utenrikspolitikk.

Endret av Lestat
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hva om man klemmer i begge tærne?  :humpe: Fyrverkeri?  :ler:

Tør jeg ikke å prøve, i tilfelle jeg får meg en flytur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...