Gå til innhold

Nettbokhandel!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg funderer litt på å kjøpe julegaver i nettbokhandeler. (gi meg gjerne gode linker til de som har godt utvalg!)

Men lurer litt på; syns det er kjipt å gi bort bøker som ikke kan byttes. Bøker er litt for dyrt og bra til at de skal bli liggende ulest og slenge.

Så; er det noen som vet om slike bøker kan byttes? Kan de byttes i de store bokhandelene eller må de byttes der de er kjøpt?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Jeg vet ikke, men jeg vet i hvert fall at om man har fått en veldig populær cd og vil bytte den så kan man det selv om den ikke er kjøpt der du vil bytte. Det kommer sikkert litt an på om de vil få solgt den etterpå eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig funnet svar selv. Var inne hos Ark og kjøper man bøker der kan de selvfølgelig byttes i Ark butikker. Så også at prisene de oppererer med er de samme som i bokklubben, så da ble det bestilling hos Ark! ;) (og gratis frakt ved kjøp over 250,- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har funnet nettside selv Embla. En annen nettbutikk jeg vil anbefale er haugenbok.no. Godt utvalg og rask leveringstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste greie bokhandler bytter bøker av ren service. Men dette gjelder som oftest ikke salgsbøker, eller du vil få bare salgsprisen i retur. Men omtrent alle bokhandler bytter altså, ikke bare Ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...