Gå til innhold

Trenger du en mann?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... I følge testen vil jeg altså ha: Exotic bad-ass

You scored 70% masculine, 76% athletic, 54% exotic, and 31% refined!

Mulig at testen ikke ble helt nøyaktig. Ble nemlig litt *host* distrahert. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Tough guy

You scored 65% masculine, 70% athletic, 45% exotic, and 50% refined!

You love men, you love testosterone and you know it. You like a bad-ass man who knows what he wants. He isn't what you might bring home to mom but I don't think it really matters - he's hot! Someone like.....Vin Diesel.

Ja, ja. Jeg synes nå Vin Diesel er oppskrytt, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysterious boy

You scored 45% masculine, 47% athletic, 63% exotic, and 43% refined!

You like a man who is on the exotic side. Dark and mysterious but not over the top macho. You do, however like a little bit of bad boy in him and he sure knows what to do with his sleeker bod in the bedroom! Someone like.....Johnny Depp. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten bare ungstuter å velge mellom jo. Hvor er mennene? :ler:

Ok, van Damme og Cruise kan passere da. Bruce Willis, Johnny Cash, Kurt Russel, Hermann Friele burde vært der. Og kanskje Petter Stordalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt!!!

Tough guy

You scored 70% masculine, 82% athletic, 45% exotic, and 37% refined!

You love men, you love testosterone and you know it. You like a bad-ass man who knows what he wants. He isn't what you might bring home to mom but I don't think it really matters - he's hot! Someone like.....Vin Diesel. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tough guy

You scored 75% masculine, 70% athletic, 45% exotic, and 50% refined!

You love men, you love testosterone and you know it. You like a bad-ass man who knows what he wants. He isn't what you might bring home to mom but I don't think it really matters - he's hot! Someone like.....Vin Diesel. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exotic Lover

You scored 65% masculine, 47% athletic, 63% exotic, and 62% refined!

You want a man who doesn't need the muscles to be a hottie. You love a sexy, exotic face and someone who takes care of himself. You like a clean look, but very masculine and yummy. Someone like.......Enrique Iglesias. (on the right) But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

Jaha.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough guy

You scored 60% masculine, 52% athletic, 36% exotic, and 43% refined!

:ler: :ler: :ler:

Og så jeg som bare faller for nerder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buff sweetie

You scored 40% masculine, 64% athletic, 18% exotic, and 56% refined!

You like a buff guy with a clean and polished look. However, you do prefer a more innocent look to him and not the testosterone pumped manly man kind. Someone you might like is.......Brad Pitt. (At least in this picture - his style changes so much it's hard to generalize about Brad) But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bra tester på den siden TS har link til. Har tatt flere av dem, i mangel på inspirasjon på jobben, og flere stemmer virkelig med hvordan jeg ser meg selv. Blant annet hva slags date-person man er. Artig!

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... I følge testen vil jeg altså ha: Exotic bad-ass

You scored 70% masculine, 76% athletic, 54% exotic, and 31% refined!

Mulig at testen ikke ble helt nøyaktig. Ble nemlig litt *host* distrahert.  :wow:

Jeg tok testen og gjorde en heeeelt objektiv sammenligning av meg selv med disse puddingene for å se om noen KG-damer passer for meg. greensky kom faktisk veldig nær, men jeg er rett og slett for atletisk og raffinert for henne :kul: Trøstepremie oversendes :perebrus:

Cephalus: Exotic bad-ass

You scored 70% masculine, 88% athletic, 54% exotic, and 50% refined

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg trenger en mann? ja.

Trenger jeg en av de i testen? ja.

Jeg ble litt.....distrahert underveis - tror jeg fikk gjennomført den uten alt for mange feiltrykk :ler:

Det var jo samlet mange av de aller beste jo :icon_lol:

Exotic bad-ass

You scored 55% masculine, 52% athletic, 63% exotic, and 25% refined!

You want everything in a man at the same time! Masculine, built like a Greek god, exotic and mysterious and even some bad-ass in there too. I think you would really like Freddy Ljungberg, the Swedish soccer player. He's the guy on the right. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen og gjorde en heeeelt objektiv sammenligning av meg selv med disse puddingene for å se om noen KG-damer passer for meg.  greensky kom faktisk veldig nær, men jeg er rett og slett for atletisk og raffinert for henne :kul: Trøstepremie oversendes :perebrus:

Cephalus: Exotic bad-ass

You scored 70% masculine, 88% athletic, 54% exotic, and 50% refined

jajja, jeg får klare meg med trøstepremien, da. Hva er det? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty boy

You scored 25% masculine, 47% athletic, 27% exotic, and 62% refined! 

You like a man that looks like you can bring him home to mama. Clean, toned (but not over the top) and not the macho type. A genuine nice guy.....like Orlando Bloom.

Egentlig ingen overraskelse... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...