Gjest Landra Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei! Planlegger en tur til meg og min samboer. Han heier på Everton og jeg vil se om vi har råd til å ta en slik reise. Har sjekket flere steder, men da må en pakktur bestilles og jeg vil kombinere dette med en London tur. Noen som pleier å dra til England for å se på fotball og som har forbindelser eller som kan gi meg tips? Takk på forhånd!
tenker Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg bestilte fotballbilletter på The Ticket Bay og fly og hotell på lastminute.com. Jeg brukte ikke så mye tid på å søke rundt at jeg kan garantere at det er det billigste, men det ble i alle fall betraktelig billigere enn å bestille fotballpakker fra norske supportersider eller liknende. Endte opp med 4700 per pers for fly, hotell og fotballbilletter. Da var billettene dyrere enn fly og hotell tilsammen
tenker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg burde vel forresten nevne at dette var billetter til en av de virkelige toppkampene i Premier League, så jeg tror du får billigere billetter til de fleste andre kamper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå