Gå til innhold

Unormalt syn på kropp og vekt?

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Jeg er normalt slank, veier kanskje 2-5 kg for mye.

Jeg tenker mye på disse kiloene. Har lyst til å gå ned, men har vanskelig for å trene når det er så mørkt ute. Jeg er ikke medlem på noe senter, så jeg må trene ute, og løping er ikke fristende nå i november.

Jeg skulle ønske jeg var slankere. Pleide å være en del slankere før og liker følelsen av å være tynn.

Har lyst på nye klær, men tenker at klærne ikke kommer til sin rett når jeg har disse overflødige kiloene.

Blir alltid lei meg når jeg tenker på vekt.

Jeg har alltid trodd jeg har hatt et normalt forhold til kropp og vekt, men nå begynner jeg å lure.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært opptatt av vekt så lenge jeg kan huske, altså siden jeg var et lite barn, så jeg vet hvordan du har det. Jeg har også innbilt meg at ingen klær kan se bra ut på meg, i tillegg har jeg trodd at tilfeldige folk på gata reagerer på meg på grunn av kroppsstørrelsen.

Lenge holdt jeg meg for meg selv i lange perioder fordi jeg ikke var "tynn nok", jeg klarte rett og slett ikke å la mennesker se meg. Men nå som jeg endelig er "tynn nok", er jeg flink til å finne på nye unnskyldninger til å gjemme meg, eller nye forklaringer på hvorfor klærne ikke ser bra ut på meg. Altså var vektbekymringene hovedsaklig et uttrykk for noe annet.

Æsj, jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget mitt jeg heller. Det er jo ikke akkurat som om jeg kan si noe som plutselig får deg til å se annerledes på saken... Men klem til deg likevel! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...