Karamba Skrevet 24. november 2006 #21 Del Skrevet 24. november 2006 Coca Cola christmas 2006 http://www.youtube.com/watch?v=OmUfLr9Ljac...related&search= ← For en koselig reklame! Kom i julestemning jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. november 2006 #22 Del Skrevet 24. november 2006 Så søt. Jada, jeg drikker ikke cola, og det er amerikanisert som bare det, men who cares? Jeg gleder meg til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 24. november 2006 #23 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har Coca Cola sangen på hjernen, og satt og nynnet på den i dag Synes reklamen er noe amerikanisert ja, men den får meg i julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 24. november 2006 #24 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg liker den nsb-reklamen med "opphold for kryssende trafikk" den er skikkelig kul, og minner meg om at jeg skal ta toget utenbys i jula, for å være med en jeg er veldig glad i, nesten så vi er kjærester Endret 24. november 2006 av genacvale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå