La Luna Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 Så den for første gang i år nå, og den får meg skikkelig i julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Enig, den gir meg julestemning. Men enda bedre er den marsipanreklamen med Chris Rea's Driving Home For Christmas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2006 Enig, den gir meg julestemning. Men enda bedre er den marsipanreklamen med Chris Rea's Driving Home For Christmas. ← Så sant, så sant! Den reklamen er julestemning den! Har ikke sett den ennå i år, så hadde helt glømt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Den er kjempesøt den cola reklamen sev om jeg tenker at "fy..f...hvor hjernevasket jeg er..." Men den marsipan reklamen ha jeg ikke en gang hørt om? Norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Men den marsipan reklamen ha jeg ikke en gang hørt om? Norsk? ← Ja, den er da norsk? Du ser noen som kjører hjem til familien eller kanskje på julebesøk, de hilser på trappa og samles inne, pynter treet og koser seg. Så sitter alle rundt bordet med julegrøten og en mann finner mandelen. Og så får han premien sin, og inni eska er et kandisert eple, og han blir litt snurt og forbauset for han forventer selvsagt den tradisjonelle marsipangrisen (som er det det reklameres for etterpå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 21. november 2006 Noe av det beste var jo også ansiktsuttrykket på han som hadde kjøpt det kandiserte eplet, så fornøyd med seg selv, men skjønte jo at det ikke falt i smak. Veit noen hvorfor han plutselig ikke blei vist da denne reklamen gikk på tv i fjor jul? Var redigert bort, han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg liker godt Farrisreklamen, den hvor oppfinneren lager en robot, som får lyst på farris, men da den skal drikke det går det heltskeis, og oppfinneren må trykke på restart. Første gangen jeg så den begynte jeg å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. november 2006 #9 Del Skrevet 21. november 2006 Den er kjempesøt den cola reklamen sev om jeg tenker at "fy..f...hvor hjernevasket jeg er..." ← Samme her. Men det får bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. november 2006 #10 Del Skrevet 21. november 2006 Stod på badet da jeg hørte reklamen fra tv'n som stod på i stua. Måtte løpe inn for å se Det er snart juuuuuuuuuuuuul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. november 2006 #11 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, den er da norsk? Du ser noen som kjører hjem til familien eller kanskje på julebesøk, de hilser på trappa og samles inne, pynter treet og koser seg. Så sitter alle rundt bordet med julegrøten og en mann finner mandelen. Og så får han premien sin, og inni eska er et kandisert eple, og han blir litt snurt og forbauset for han forventer selvsagt den tradisjonelle marsipangrisen (som er det det reklameres for etterpå). ← Ahhh..nå husker jeg den! Kanskje den ikke satt like godt fordi jeg ikke liker marsipan? Men ja, det er snart jul og jeg kjenner det ikke på kroppen i det hele tatt... Først bli ferdig med skole for semesteret -så jul! Kommer som regel ikke i julestemning før bittelillejulaften jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #12 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg så ok cola-reklamen fo9r et par dager siden Den er koselig, men liker bedre den hvor hun jente sunger og cola flaskene blir forskjellige. For de store, for de små, fordi som står sammen for de som skiller seg ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #14 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg digger den reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. november 2006 #15 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 22. november 2006 #16 Del Skrevet 22. november 2006 Så den for første gang i år nå, og den får meg skikkelig i julestemning! ← :enig_anim: Pinlig, men sant. Så den isted og da fikk jeg julefølelsen komme smygende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2006 #17 Del Skrevet 22. november 2006 Coca Cola reklamen er jul den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2006 #18 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Coca Cola christmas 2006 http://www.youtube.com/watch?v=OmUfLr9Ljac...related&search= Endret 22. november 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Disir Skrevet 24. november 2006 #19 Del Skrevet 24. november 2006 Coca Cola christmas 2006 http://www.youtube.com/watch?v=OmUfLr9Ljac...related&search= ← Den var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 24. november 2006 #20 Del Skrevet 24. november 2006 Fin reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå