Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg har ikke solt meg siden i mars/april engang. Bortsett fra i ekte sol, men det er vel ikke samme greia? Så hvor lenge bør jeg ligge i grillarium for å bli kvitt den gustne hvitfargen samtidig som jeg ikke blir hun dama fra alle elsker mary? Hun magda?
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg skyr solarium som pesten, men mener å ha hørt at man bør begynne i det små også heller øke etterhvert. Tror også det kommer an på rørene. Hvis du går på et senter kan du jo spørre om rørene er gamle og hva de anbefaler
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg er heller ikke begeistret for det, men hver dag i speilet i heisen på jobb ser jeg sånn ut ved siden av de andre, og det er alt annet enn løftende for selvtillit! Magda er riktig så stilig ja! :D Og banansplitt etter sex!
Fergie Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 (endret) Ja, det er vel riktig så kjekt!! Du kan jo glede deg over de aller fleste seg sånn ut også!!! Hva, spiser du det etter sex eller var det hun som gjorde det??? Endret 21. november 2006 av Fergie
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Hun gjør det :-D Sånn, nå har jeg solt meg! Jeg ble ikke brun, fikk bare fregner. Har et enormt skille etter trusa, men er fortsatt albino! Det sier litt om hvor hvit jeg var før :O
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Hva med å kjøre på med noen lag selvbruning da?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Har prøvd før, men det skjolder, det lukter og jeg har aldri funnet en farge som er vanlig brun - ikke oransj! Nei, jeg ble brun sist gang, men det var etter noen ganger med sol. Da får jeg bare håpe det skjer igjen. Bare ikke overdrive det :-)
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Begynn med 6-8 min av gangen noen dager pr uke, så kan du øke gradvis til ca 20 min. men du bør jo selvsagt ikke ta for mye, så jeg tar bare ca en gang i måneden kun for å få litt farge. Og så bruker jeg selvbruning. Det er lettere å unngå skjolder hvis man har litt grunnlag. Og nei, jeg er ikke brun, jeg bare prøver å unngå å ha gjennomsiktig hudfarge.
mee mee Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 takk for at du minte meg på at jeg må ta sol før julebordet lørdag! pleier å ta 20 min jeg, men det kan bli litt mye, for tar bare sol noen få ganger i året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå