Gjest Gjest_Svima_* Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Først og fremst, jeg skal til legen i dag så jeg spør bare fordi jeg er fryktelig nysgjerrig på om andre har hatt det på samme måte. Og om noen evt. har tips til hva jeg bør si til legen at jeg vil ha sjekket. Har i en ukes tid vært skikkelig svimmel. Når jeg står opp om morgenen, eller etter at jeg har slappet av 1-2 timer går det greit i 10-15 minutter. Jeg føler som om jeg går i en tunnel, har ikke peil på avstand verken ned til bakken eller fremover. Føler at alt sjangler rundt meg. Selv går jeg sjanglete etter en stund om jeg står/går lenge. Kaldsvetter og har den typiske lette følelsen i hodet. Før dette satte inn hadde jeg en stor operasjon, men operasjonssår og den delen av kroppen er relativt god form Altså, ser ikke ut til at det er blødninger eller betennelser der. I stad var jeg ute en tur, gikk sakte sakte i 30 minutter, og når jeg kom inn så måtte jeg legge meg. Klarte da først å reise meg etter 1,5 timer Begynner å bli rimelig nervøs her, for det er absolutt ikke likt meg å legge meg ned for full telling.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Kankjse det er et virus, evnt i balanseorganene. Mangelsykdommer, utmattelse? Bra du drar til legen! Skjønner godt du er litt skremt, men det går sikkert bra Hvis det feks hadde vært svulst tror jeg du ville vært veldig kvalm i tillegg, men det er bra du drar til legen og får utelukket alvorlige tilstander.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg har vært sånn noen ganger tidligere. En av grunnen har vært at jeg har manglet jern, og det gikk over etter en stund med jerntilskudd. De gangene jern ikke har hjulpet aner jeg ikke hva det har vært, og det vet ikke legene heller. Men det har gått over etterhvert. Håper legen din finner ut av det, det er ikke gøy å være svimmel.
Gjest Gjest_Svima_* Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar begge to Nå skal jeg snart til legen, og har fått slappet av så jeg klarer gåturen ned Håper legen finner ut av det slik at jeg i allefall vet ...
Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg hadde det slik etter en periode med mye psykisk stress. Har du tenkt på om det kan være noe i det? Håper legen finner utav det da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå