Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I en tråd her inne så sier noen at de er ensomme stadig vekk. Hvorfor i alle dager lager ikke "noen" et nytt
nettsamlingssted ala Nettby for alle som har behov for noen å snakke med og bli med i interessegrupper med? 
Jeg savner gamledagers Nettby da det fungerte som den beste utgaven av seg selv og folk kunne oppføre seg. :jepp: 
25a642ee-49a6-408b-8c32-8f79b60686b7?fit
Hilsen meg som var Borgermesterinne av den byen. :nigo: 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kanskje kommer'n ikke

all vår oppdekning til tross.

Det gjør jo ganske mye 

for han er jo en av oss... :romeo: :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Det er bra. Tar du deg av det, mia? Jeg er ei inne-Hoppe i dag. :Gjesp: 

• Liker 2
Skrevet

Nei, mitt :fnise:  og nå blir jeg plutselig borte!

*zvisj*

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er bra. Tar du deg av det, mia? Jeg er ei inne-Hoppe i dag. :Gjesp: 

Jada 10000 skritt oppnådd i dag så det er innafor på en søndag :jepp:

Skrevet

Her også, så da fikk jeg ikke sove mere. Tyypisk. :Gjesp: 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Men nå er det morgen, opp og hopp alle i hopa.

Funny Good Morning Memes - Thrifty Nifty Mommy

Skrevet

Takk. :) *sniker oppi et passelig sugerør* 

• Liker 2
Skrevet

Har ikke @Jerry Lee-onkelen min kommet ENDA??? - Ordet det lengtende leter og leter... :( 
Savner alle de veldig gode matene som du lagde til meg. Jeg har nesten ikke fått mat siden du dro....og er veldig
ulik meg selv i konturene sier tante favoritt-Hoppe.....som heldigvis lager litt ostesmørbrød og stekte poteter og 
eiken og beiken til meg innimellom når magan hyler for ille. Kan`ke du komme snart da? *znufs* :grine:

• Liker 1
Skrevet

Da spør jeg garnfolket her også siden det ikke var noen svar et annet sted på forumet. Når det gjelder tykkelse
på garn og anbefalt nål eller pinne; kan man ta tynn tråd som det anbefales pinne 2 til...og så bruke pinne
6 på tre tråder som jobbes sammen? Skjønte noen det? :laugh: Snakker vi enkel mattematikk her eller? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg setter meg i nærheten og venter, så får vi se hva det blir til....og Ordet sitter på mitt fang og fingerhekler. 
Det er kanskje litt underlig når jeg tenker meg om, alderen tatt i betraktning, men vi er litt utradisjonelle her... :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

"Det er så lite folk her for tiden at jeg vurderer å begynne med naturisthopping." :nigo:  #tenkestilleforsegselv

• Liker 2
Skrevet

Lite liv her ja. Sånn er det når man har travle hverdager :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal bidra litt. Holder på å tygge en liten kjøttbolle rett i kroppen, men min veloppdratthet sier til meg
at den neste må jeg ha ei brødskive under og kalle den for kveldsmat. :laugh:  Min kvelds. MITT Ord! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett på televisjonen :rodmer: 
og blitt inspirert til å ville ta meg en lang måneds aleneferie i ei strandhytte/hus i danmarks "Løkken".
Kan jo hende at man treffer noen hyggelige dansker der og kanskje deres hunder, men ellers vil jeg ha fred og ro. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...