Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

I en tråd her inne så sier noen at de er ensomme stadig vekk. Hvorfor i alle dager lager ikke "noen" et nytt
nettsamlingssted ala Nettby for alle som har behov for noen å snakke med og bli med i interessegrupper med? 
Jeg savner gamledagers Nettby da det fungerte som den beste utgaven av seg selv og folk kunne oppføre seg. :jepp: 
25a642ee-49a6-408b-8c32-8f79b60686b7?fit
Hilsen meg som var Borgermesterinne av den byen. :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er bra. Tar du deg av det, mia? Jeg er ei inne-Hoppe i dag. :Gjesp: 

Jada 10000 skritt oppnådd i dag så det er innafor på en søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke @Jerry Lee-onkelen min kommet ENDA??? - Ordet det lengtende leter og leter... :( 
Savner alle de veldig gode matene som du lagde til meg. Jeg har nesten ikke fått mat siden du dro....og er veldig
ulik meg selv i konturene sier tante favoritt-Hoppe.....som heldigvis lager litt ostesmørbrød og stekte poteter og 
eiken og beiken til meg innimellom når magan hyler for ille. Kan`ke du komme snart da? *znufs* :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da spør jeg garnfolket her også siden det ikke var noen svar et annet sted på forumet. Når det gjelder tykkelse
på garn og anbefalt nål eller pinne; kan man ta tynn tråd som det anbefales pinne 2 til...og så bruke pinne
6 på tre tråder som jobbes sammen? Skjønte noen det? :laugh: Snakker vi enkel mattematikk her eller? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter meg i nærheten og venter, så får vi se hva det blir til....og Ordet sitter på mitt fang og fingerhekler. 
Det er kanskje litt underlig når jeg tenker meg om, alderen tatt i betraktning, men vi er litt utradisjonelle her... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Det er så lite folk her for tiden at jeg vurderer å begynne med naturisthopping." :nigo:  #tenkestilleforsegselv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bidra litt. Holder på å tygge en liten kjøttbolle rett i kroppen, men min veloppdratthet sier til meg
at den neste må jeg ha ei brødskive under og kalle den for kveldsmat. :laugh:  Min kvelds. MITT Ord! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på televisjonen :rodmer: 
og blitt inspirert til å ville ta meg en lang måneds aleneferie i ei strandhytte/hus i danmarks "Løkken".
Kan jo hende at man treffer noen hyggelige dansker der og kanskje deres hunder, men ellers vil jeg ha fred og ro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...