Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Natta dere to. :) Jeg spiser tykk skive fersk ananas og en håndfull norske jordbær som avslutning til kvelds. :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det hadde smakt oss meget, men slikt er ikke i hus.     :sukk:

 

 

 

"  men paen jærri knabba du hæmmekken? Hæ?   Få sove på armen'a? Hæ?  Hæ???  "     -   Ordet.

Ja, om du ligger stille så. Helt stille.  Ikke noe sprell og spark i drømme.  Ok?

"  ja jeg låver jærri. Men må duppe litt nå asså.   :Gjesp:  "     -   Ordet.

Jeg og, Ordet.

 

Ordet     --->   :sove:   :sove:     <---     Jerry.

Natta,sov godt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Jerry Lee said:

Nå, jah...slikt har man satt seg i sjæl....    :fnise:

Det er godt å høre, venn.   Fortsett med det.   😀

Man har jo det. Men det er ingen av dem som er mine, sånn biologisk i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og "lille goklumpen min" snakket litt sammen på morgenkvisten og vi er begge glade for at vi om to uker
kan skrive august i almanakken vår. Jeg syns at jeg selv har kjent et snev av "væromslag" i luften og sommeren
er ikke like fremmadstormende på opptur lengre. Det er bra. Varmen roer seg forhåpentligvis. H > :) :jepp: < O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens tips:

Det er ingen forskjell for vårt høyere selv om vi sier, skriver eller mener noe ironisk eller ikke, det er bare egoet som setter pris på det. Og jo mer man uttrykker ironisk, jo mindre sann er man mot sine egne følelser, fordi man deler ikke følelsene slik de er, og sådan jo mer negativ blir man også.

Edit: Kan huske da jeg oppdaget dette og ønsket å bli mer positiv. Å slutte og være ironisk var vrient til begynne med, fordi det fungerer som en krykke. Å formidle tanker og følelser som er pakket inn som noe annet. Det føles enklere kanskje, men det er en illusjon at det gjør noe enklere.

Og krever litt guts å fortelle det en føler eller tenker akkurat slik det er, men man kommer mye nærmere sitt sanne jeg da og man blir forstått bedre av andre da.

Dette er litt som å være i kontakt med følelser, det er enklere å ignorere de og rasjonalisere med noe, men den enkleste løsningen er ikke den beste.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordet forteller meg at det aldri har villet bli med i noen barneklubb i noen menighet. Det er jeg glad for.  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  næfforatte der sku JEG vært sjef.  Så blei det nok andre bibler ja for nemlig   :angry:  "    -   Ordet.

Boller, Ordet. Andre boller.

"  ja det åsså.   :opplyser:    ...hit med de bollene fårressen.   "     -   Ordet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...