Chantielle Skrevet 2. april 2020 #196343 Skrevet 2. april 2020 masse gode mater Takk snilleste Catalinatanten min - Ordet
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2020 #196346 Skrevet 3. april 2020 15 timer siden, Sola de skrev: Jeg liker førstehoppetanten min bestest jeg - Ordet Håper de fikser alle dine fine ord her hos meg, så du er tilbake til deg selv igjen- Ordet Takk, lille store venn. Frykt ikke, for jeg er med eder i dag. 10 timer siden, Catalina Culès skrev: Ordet skal spise nå Ååååå...jeg spiser såpass sunt hele tiden at jeg stuper ned i kakefatet og blir der!
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2020 #196348 Skrevet 3. april 2020 (endret) God frædda. Det er iskald vind og sol hos meg...og jeg leste faktisk noe her et sted på forumet; at Jerri hadde avrimet sin fryseboks...og det var veldig merkelig, for det gjorde lille vennen og meg også i går. Vi satte inn stor bolle med varmt vann og hørte issvullene løsne en etter en...en vårlig lyd var det i sannhet og Ordet griste med isbiter og vann og alt ble skikkelig blaut og fint på kjøkkenet, men nå er boksen god som ny igjen og jeg skal kjøpe nye brød, grønnsaksblandinger og noen pølser. Ja, det skal du kjøpe masse av...det siste der! - Hilsen den kjøtthungrige villstyringen - Ore Endret 3. april 2020 av Hoppetaujenta 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196349 Skrevet 3. april 2020 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: God frædda. Det er iskald vind og sol hos meg...og jeg leste faktisk noe her et sted på forumet; at Jerri hadde avrimet sin fryseboks...og det var veldig merkelig, for det gjorde lille vennen og meg også i går. Vi satte inn stor bolle med varmt vann og hørte issvullene løsne en etter en...en vårlig lyd var det i sannhet og Ordet griste med isbiter og vann og alt ble skikkelig blaut og fint på kjøkkenet, men nå er boksen god som ny igjen og jeg skal kjøpe nye brød, grønnsaksblandinger og noen pølser. Ja, det skal du kjøpe masse av...det siste der! - Hilsen den kjøtthungrige villstyringen - Ore Hahaha. Morsomt. Samme taktikk og følelse her. Bortsett fra at jeg klarte fint å søle sjæl. Mista kjelen da jeg skulle bytte vann. 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196350 Skrevet 3. april 2020 God fredag ønskes alle. Og Ordet er mitt. 1
Kruset Skrevet 3. april 2020 #196351 Skrevet 3. april 2020 Slik avriming skal gjøres her også i nær framtid. Fryseboksen er tømt, så her blir det på svært enkelt vis - skru av over natten, og så vaske over neste dag. 2
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196352 Skrevet 3. april 2020 12 timer siden, Catalina Culès skrev: Ordet skal spise nå Legg merke til at det er dekket til flere. Ikke for at Ordet lar flere spise...men det rekker ikke alt fra én plass og flytter seg rundt når alt innen rekkevidde er spist. " ja-ah e'kke jeg paen meg smart eller? Hæ? " - Ordet. Grisk og grådig og helt Ronja vil jeg nok heller si.... " pøh du er drita dummen å missesunnlig du. " - Ordet.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2020 #196353 Skrevet 3. april 2020 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hahaha. Morsomt. Samme taktikk og følelse her. Bortsett fra at jeg klarte fint å søle sjæl. Mista kjelen da jeg skulle bytte vann. Vi vet hvor lille vennen har all sin kunnskap fra; lærte å kvalitetsgrise med alt som er gøy, fra sin onkel Jerri. 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Legg merke til at det er dekket til flere. Ikke for at Ordet lar flere spise...men det rekker ikke alt fra én plass og flytter seg rundt når alt innen rekkevidde er spist. Hjemme hos meg spiser vi fra sånn kinesisk spiseplassbord som er rundt, har tre etasjer og alt kan snurres rundt så vi ikke trenger å reise oss. Det er en fenomenal oppfinnelse! *rap. - O* 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196354 Skrevet 3. april 2020 7 minutter siden, Kruset skrev: Slik avriming skal gjøres her også i nær framtid. Fryseboksen er tømt, så her blir det på svært enkelt vis - skru av over natten, og så vaske over neste dag. Liker å følge med jeg...så jeg ikke får vann utover hele gulvet. Er litt slapp med dette så det var mye is. Nå fikk jeg jo det da, men det var min egen dumhet. 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196355 Skrevet 3. april 2020 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi vet hvor lille vennen har all sin kunnskap fra; lærte å kvalitetsgrise med alt som er gøy, fra sin onkel Jerri. Hjemme hos meg spiser vi fra sånn kinesisk spiseplassbord som er rundt, har tre etasjer og alt kan snurres rundt så vi ikke trenger å reise oss. Det er en fenomenal oppfinnelse! *rap. - O* Det var et uhell. Høres kjekt ut. 😀 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196357 Skrevet 3. april 2020 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaha. DobbeltTeiten...! 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196358 Skrevet 3. april 2020 " kan få en stor bolle is a' meg du jærri'n min " - Ordet. Ja. Takk, Ordet mitt. Du er jo grei innimellom. " Alltid!! " - Ordet. ((( ....nå, ja. Veit ikke det...))) " Hørte den jærri. Is inndratt. " - Ordet. Faen!!! 1
Kruset Skrevet 3. april 2020 #196359 Skrevet 3. april 2020 30 minutter siden, Jerry Lee said: Liker å følge med jeg...så jeg ikke får vann utover hele gulvet. Er litt slapp med dette så det var mye is. Nå fikk jeg jo det da, men det var min egen dumhet. Ja, vanligvis gjør jeg det. Smeller inn noen gryter med varmt vann og slikt. Nå er det så lite is at jeg tar sjansen. Kjøkkenet har heldigvis ikke noe dyrt parkettgulv. 1
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #196360 Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, Kruset skrev: Ja, vanligvis gjør jeg det. Smeller inn noen gryter med varmt vann og slikt. Nå er det så lite is at jeg tar sjansen. Kjøkkenet har heldigvis ikke noe dyrt parkettgulv. Oki. Går nok bra når det er lite. Men husk at vann ikke bare kan skade parketten, men også alt underliggende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå