Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Ja da så. Du vet ikke hva du går glipp av :ler: Men godt vi ikke er like alle man da. Hadde blitt kjedelig.

Nå stikker jeg. Må ha med meg programmet: Før kampen også :jepp:

Nana og ha en fin kveld :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg Ulva, håper laget ditt vinner :jepp:

Skrevet

Heier ikke hun på Molde? I så fall ble det i hvert fall uavgjort og poengdeling.

Funka healingen, Pjukset? Heier du på h*n i den sjette sans?

Skrevet

Healingen var bra, og veldig interessant. Men healing er ikke en "nå er du frisk" ting.

Ja jeg heier på h*n, så klart :)

Skrevet

Er ikke inne på på hva healing er, jeg. Det merket du visst.

Min bestefar mente det var negative krefter rundt huset hans som gav han mye vann i kroppen. Han ble kjent med en healer som skulle få energien i bestefar sterkere enn de kreftene som påvirket ham utenifra.

Skrevet

Har du prøvd healing?? Så spennende!

Bra du har fulgt med laget mitt, annamaria8 :)

Skrevet

Hvordan var det?

La vedkommende en hånd på deg, og så kjente du varmen fra den komme inn i deg eller har jeg lest for mye slike bøker.

Skrevet

Opplevde varme, kuldegysninger, svimmel, hodepine. En healer åpner hovedsakelig en annen persons blokkeringer for egen healing, alle har visstnok en egen helbredende kraft i seg selv, men mange er blokkerte/vet ikke hvordan den skal brukes. .Det er der healeren kommer inn i bildet :opplyser:

Skrevet

Jeg vet at det er 4 eller 5 slike cha-noe (punkter) i kroppen. Healing hadde vært gøy å prøvd.

Kom du deg på den messen?

Hvis ikke kan du bli med meg i november.

Skrevet

Nei jeg kom meg ikke på messen. Det skal være messe i Oslo om 2 uker, så mulig jeg drar dit :)

Skrevet

Jeg har også lyst på sånn messe snart, lenge til november. Jeg må få med meg noen også. hmm, hvem kan det være mon tro?!?

Skrevet

Har du noen venner som liker litt alternativt da?

Skrevet

Tror ikke det, men det er ikke noe jeg har pratet så mye om da, kan hende jeg får lurt med meg noen.

Skrevet

Kanskje jeg har fått en ny venn/vennine til da, som liker litt alternative ting?!?

Skrevet
Kanskje jeg har fått en ny venn/vennine til da, som liker litt alternative ting?!?

:jepp:

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene mine for det!!

Kanskje kanskje, jeg har da rundt 7 måneder på meg.

Skrevet

Alternativmesser er det jo hele året rundt, så det er nok ingen krise. Nå må jeg plukke øyenbryn også finne madrassen.

Skrevet

Alternativmesser er det jo hele året rundt, så det er nok ingen krise. Nå må jeg plukke øyenbryn også finne madrassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...