Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

💣                                                                      :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  hjææælp jærri.  Dumme terreristinner somatte terreristiserer oss med bomber å sånn.   :grine:  "     -  Ordet.

Rolig, Ordet. Hu der tar jeg meg av.   :lur:    ((:krangle:  :balltre:  :trampe:   :scorpis:   .....sånn! ))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuu! Hvis vi ser bort fra de to veldig forstyrrende elementene >>> :sengekos: som forsøker å legge seg
i min seng hele tiden, så kan dere selv se hvor vondt jeg har der jeg ligger og kan ikke ligge stille i noen
positur for alt verker og gjør vondt p.g.a. av Jerri-volden... :grine: Kjempe-auuuuuuuu!

P.s. det var jo bare en slik mexikansk ting som man henger opp i treet og som lille Ordet skulle slå på
og så hadde det falt ut tusenvis av alle slags godsaker som det elsker...men nå er alt sprengt til HEL...goland.
Den er grei. Bli`kke noe godis her i denne tråden på hundre år!!!  :jolie: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Auuuuu! Hvis vi ser bort fra de to veldig forstyrrende elementene >>> :sengekos: som forsøker å legge seg
i min seng hele tiden, så kan dere selv se hvor vondt jeg har der jeg ligger og kan ikke ligge stille i noen
positur for alt verker og gjør vondt p.g.a. av Jerri-volden... :grine: Kjempe-auuuuuuuu!

P.s. det var jo bare en slik mexikansk ting som man henger opp i treet og som lille Ordet skulle slå på
og så hadde det falt ut tusenvis av alle slags godsaker som det elsker...men nå er alt sprengt til HEL...goland.
Den er grei. Bli`kke noe godis her i denne tråden på hundre år!!!  :jolie: 

Hvorfor juger du på oss   :sengekos:  ?? Hæ?   Ønsketenkning tenker jeg vi sier...   :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvorfor juger du på oss   :sengekos:  ?? Hæ?   Ønsketenkning tenker jeg vi sier...   :skratte:

     Det er sant. :jolie: TENK! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

     Det er sant. :jolie: TENK! :snurt:

"   atte du vil pulings på jærri'n min? Hæ??   😨  "     -   ForskrekkedeOrdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei!    :sjokkbla: :sjokkert: :daane:

"  så åffer atte oppi her prata du om   :sengekos:  til jærri'n min da da? Hæ?   :angry:  "     -  Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...