Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn går det når man får servert skjeve egg :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:opplyser: Jeg støtter retten for et hvert egg til å være så skjeivt det bare vil! 🏳️‍🌈

• Liker 1
Skrevet

Er det egentlig diskriminerende å kalle noen skjeve? :klo: hvis noe er skjevt og ikke rett så er det jo på en måte noe som ikke er som det skal være? Eller? 

Tenker selvfølgelig nå på det å bruke ordet skjev om homofile. Er det greit eller ikke greit? Folk er jo så opptatt av hva man kaller noen med annen hudfarge enn oss så :vetikke:

Skrevet

Ser man på programmet for Oslo Pride,så står det øverst Norges største feiring av skeiv kjærlighet og mangfold.

Så antar at det ikke er noe diskriminerende å si skeiv.

Skrevet

Jeg tror at skjeiv sees på som et æresbegrep i de kretsene. Det tror jeg. :klappe: 

Skrevet
6 timer siden, mia83 skrev:

Er det egentlig diskriminerende å kalle noen skjeve? :klo: hvis noe er skjevt og ikke rett så er det jo på en måte noe som ikke er som det skal være? Eller? 

Tenker selvfølgelig nå på det å bruke ordet skjev om homofile. Er det greit eller ikke greit? Folk er jo så opptatt av hva man kaller noen med annen hudfarge enn oss så :vetikke:

5 timer siden, Chantielle skrev:

Ser man på programmet for Oslo Pride,så står det øverst Norges største feiring av skeiv kjærlighet og mangfold.

Så antar at det ikke er noe diskriminerende å si skeiv.

Jeg har ei lesbisk kusine. Hu kaller seg sjøl skeiv, så det er vel i orden da.   ☺

Og Ordet er mitt.

• Liker 1
Skrevet

"  høm...åfferno' er lespisk'a jærri? Hæ?  "     -  Ordet.

Blås i det. Du kan aldri bli det.

"  å..nei vel da.   :sukk:   Det var dummen foratte det høres gøysomt ut  "    -  Ordet.

Det vet jeg ikke noe om, Ordet.   :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Åjodda...klart at Ordet kan være både lesbisk og homsisk.
Det finner det ut etter hvert og uansett er det helt ok, lille Ordet mitt. :klem: 
Vi er mange som kan støtte og kjempe for det frie ordet når den tid kommer.

Skrevet

Vandra vidare...:nigo:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha...  jeg er gammal nok til å huske Herr Wiklund...   :Nikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...