Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare hyggelig :hug: Jeg er forsynt med Bamsemums nå :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi...det kommer nok til å bli masse gåtterier i denne tråden denne helga, når tante H skal bli sunn etterpå. - Ore

Skrevet

"  sjølom jeg tru'kke hu greier det asså.     :fnise:  "     -  Ordet. 

Og itte JE....

Men Ordet er mitt.

• Liker 1
Skrevet

Åjodda. Jeg har tenkt på det og alle solemerker forteller at et helt år skal det bare knaskes gulrøtter og epler. :jepp: 

Skrevet
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åjodda. Jeg har tenkt på det og alle solemerker forteller at et helt år skal det bare knaskes gulrøtter og epler. :jepp: 

Vrøvl!!   :fnise:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tante Hoppe har blitt bitt av sunnhets-basillen dakkar :troest:-ordet

Skrevet

"  Ulva35 er mora mi...men nå er jeg bare jærri'n min sitt!   :opplyser:  "     -  Ordet. 

Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Vrøvl!!   :fnise:

Åneida, det er fryktelig sant det. Selvsagt kommer det dager hvor jeg står og uler ved isdisken i butikken og den ene hånda må  daske bort den andre hånda som holder seg fast i nevnte disk. Jeg vet alt om dette for jeg har gjort det før, men...jo, det er det som er planen. :nigo: #eplekjekk

1 time siden, Luna Llena skrev:

Tante Hoppe har blitt bitt av sunnhets-basillen dakkar :troest:-ordet

Sunnhetsbassilusker er ålreite dyr de også! :opplyser: 

1 time siden, mia83 skrev:

Det tror jeg ikke noe på :ler:

Jooh...for det er helt sant og ti fingre i nesa!  :jepp: 

Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åneida, det er fryktelig sant det. Selvsagt kommer det dager hvor jeg står og uler ved isdisken i butikken og den ene hånda må  daske bort den andre hånda som holder seg fast i nevnte disk. Jeg vet alt om dette for jeg har gjort det før, men...jo, det er det som er planen. :nigo: #eplekjekk

Sunnhetsbassilusker er ålreite dyr de også! :opplyser: 

Jooh...for det er helt sant og ti fingre i nesa!  :jepp: 

Ingen tror deg, ser du. ..     :fnise:

Hoppis etter 3 timer    --->    :alice:   få godter og is og kaker!!  NÅ!!!

Skrevet

Haha...jo, det er meget mulig at det vil komme slike utfordringer, men jeg skal stå imot.
Ikke en gang i selskap vil jeg spise kaker, is eller annet snask. Jeg er uimotståelig. Eller motsatt.
*nynne optimistisk*  "Jeg er Hoppen...jeg har bjeller påååååååå..."   :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

"  frekke Hoppis tok på bjella mi nååå...   :lur: 

...å ikke paen hu greier holde seg unna andre go'saker heller...   :tunge1:  "

-  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet

Time will tell....og jeg skal nok gi en rapport både sent og sånn...og dere kommer ikke til å lese om
at i dag hadde jeg en glipp, for dette skal være et sunnhetens år...hurra-hurra-hurra! :jepp: Uten glipptak.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe galt med stemmen til denne karen, men Viggo har gromstemmen. :jepp: 

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...jo, det er meget mulig at det vil komme slike utfordringer, men jeg skal stå imot.
Ikke en gang i selskap vil jeg spise kaker, is eller annet snask. Jeg er uimotståelig. Eller motsatt.
*nynne optimistisk*  "Jeg er Hoppen...jeg har bjeller påååååååå..."   :fnise: 

Hvor lenge og når er dette? :)

Skrevet

Fra den første oktober og ett helt år frem i tid. Ingen unntak på feiredager i almanakken.  :biggrin: 

Skrevet
42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fra den første oktober og ett helt år frem i tid. Ingen unntak på feiredager i almanakken.  :biggrin: 

Oi hva fikk deg til å bestemme deg for det? 

Skrevet

Jeg leste en tråd om emnet et annet sted på KG og tanken satte seg fast. Modnet og så plutselig tenkte jeg at ja,
det vil jeg faktisk gjøre. Bare for å se om jeg kan klare det. Denne Hoppen er som mange vet veldig glad i iskrem
og gode søte saker, så det blir en kvinndomsprøve som jeg vil klare. En ryggradsforsterker om en kan si det slik. 

Kom igjen alle sammen. Noen som hiver seg helhjertet med i sånn ca ett langt lite år...humm? :lur: 

Skrevet
4 timer siden, Luna Llena skrev:

Betyr et at du ikke skal spise iser :ohmy:-Ordet

Mhm, det gjør det, men du kan selvsagt få spise så mye du vil av og til. :jepp: 
Du er favorittordet mitt du og jeg passer på at du har alt du trenger vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...