Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Her var det mye merkelig tale i kveld syns jeg? :klo:  Jaja...jeg har vært i skogen min og sett de siste sommer-
blomstene...det var ikke mange nå...og jeg fant ETT blåbær som jeg spiste....det smakte som et svakt minne
bare, men så fant jeg bjørnebærbusker  og jeg satte meg ute i stikkegreiene og beit tennene sammen for alle
stikketingene som stakk, samtidig som at jeg koste meg med sånne gode bær og kombinasjonen er vanskelig,
men i dag var jeg heldig. :jepp:  Vinden er kjøligere og det blir kaldt i skyggen.  Jeg må fikse meg litt annen
påkledning til neste gang, for nå går det ikke med sommerlig tøy lengre gitt. Gode høstklær here I come!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  atte hæ? Du har en HAN?  Trudde vi skulle dejte åsså bli schærster jeg....   :sukk:

...gidder ikke mekke no' til deg nå vaffal...   😔  "       -  Ordet. 

Vafforno? Vaffel? - Nei takk

Jeg mener …. flesket til Jerry, det han kanskje hadde tenkt å ha til lønsj i morra

som du hadde tenkt å mekke (men som du nå ikke vil mekke (fordi du - etter min mening, misforstår)), kan byttes ut med et kjøttstykke som jeg kan medbringe.

….. og nå virker det som om jeg har rota det til.

Jeg skal lage kjøttsuppe her jeg. Takk for i kveld :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her var det mye merkelig tale i kveld syns jeg? :klo:  Jaja...jeg har vært i skogen min og sett de siste sommer-
blomstene...det var ikke mange nå...og jeg fant ETT blåbær som jeg spiste....det smakte som et svakt minne
bare, men så fant jeg bjørnebærbusker  og jeg satte meg ute i stikkegreiene og beit tennene sammen for alle
stikketingene som stakk, samtidig som at jeg koste meg med sånne gode bær og kombinasjonen er vanskelig,
men i dag var jeg heldig. :jepp:  Vinden er kjøligere og det blir kaldt i skyggen.  Jeg må fikse meg litt annen
påkledning til neste gang, for nå går det ikke med sommerlig tøy lengre gitt. Gode høstklær here I come!

Tøys og fjas litt til side.. 

Dette hørtes koselig ut og jeg er glad du koste deg med denne opplevelsen.   :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fr. Akk skrev:

Vafforno? Vaffel? - Nei takk

Jeg mener …. flesket til Jerry, det han kanskje hadde tenkt å ha til lønsj i morra

som du hadde tenkt å mekke (men som du nå ikke vil mekke (fordi du - etter min mening, misforstår)), kan byttes ut med et kjøttstykke som jeg kan medbringe.

….. og nå virker det som om jeg har rota det til.

Jeg skal lage kjøttsuppe her jeg. Takk for i kveld :sukk:

Vrøvlefant!   😜

Men kjøttsuppe er godt. Kos deg.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  jeg fant en liten sjokolade 

inni skapet til jærri'n min.

Han trudde ikke jeg vil ha de'.

Men sjokkislade stappes inn

     i godteglade kroppen min.     :fnise:  "

-   Ordet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...