Dr. Ops Skrevet 7. september 2019 #191842 Skrevet 7. september 2019 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Aha...så den blodferske lærer'n brisker seg allerede ja. Det blir nok populært..... Blodferskt er populært hos min kollega, spesielt om det angår tall 1
Dr. Ops Skrevet 7. september 2019 #191843 Skrevet 7. september 2019 4 timer siden, Chantielle skrev: I see you 1
Dr. Ops Skrevet 7. september 2019 #191844 Skrevet 7. september 2019 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har laget knust håndverk! - Ordet *fornøyd* Har spammet litt nå, omforlades.
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191845 Skrevet 7. september 2019 7 timer siden, Kruset skrev: Tja. I dag er det kunst og håndverk som står på planen, og lille vennen har enda ikke klaget. Oki. Da får jeg vel hundre sokker til jul...alle i ulike størrelser og fargekomboer. 1
Kruset Skrevet 7. september 2019 #191846 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Jerry Lee said: Oki. Da får jeg vel hundre sokker til jul...alle i ulike størrelser og fargekomboer. Ikke utenkelig det, nei. 2
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191847 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, Kruset skrev: Ikke utenkelig det, nei. Blir skøyeraktig. Håper at i hvertfall to passer og at fargene matcher. 😉
Kruset Skrevet 7. september 2019 #191848 Skrevet 7. september 2019 Just now, Jerry Lee said: Blir skøyeraktig. Håper at i hvertfall to passer og at fargene matcher. 😉 Det spørs vel på læreren, det. Min bestemor er en slik som alltid har skapene fulle av hjemmestrikkede sokker i alle slags farger og størrelser. Hver gang man kommer innom er det et spørsmål om vi trenger et nytt par. En slik bestemor vil jeg også bli en dag. 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191849 Skrevet 7. september 2019 (endret) 5 minutter siden, Kruset skrev: Det spørs vel på læreren, det. Min bestemor er en slik som alltid har skapene fulle av hjemmestrikkede sokker i alle slags farger og størrelser. Hver gang man kommer innom er det et spørsmål om vi trenger et nytt par. En slik bestemor vil jeg også bli en dag. Gjør nok det, ja... Haha. Morsomt! Slik var min farmor, også. Og jeg har faktisk noen av raggsokkene hennes enda. De nyeste...som er 30 år gamle...passer fortsatt. 😀 Endret 7. september 2019 av Jerry Lee
Kruset Skrevet 7. september 2019 #191850 Skrevet 7. september 2019 (endret) 4 minutter siden, Jerry Lee said: Gjør nok det, ja... Haha. Morsomt! Slik var min farmor, også. Og jeg har faktisk noen av raggsokkene hennes enda. De nyeste...som er 30 år gamle...passer fortsatt. 😀 Jeg tror kanskje jeg har det siste paret fra henne fortsatt, men de begynner i grunn å bli litt tynnslitte under etter å ha blitt godt brukt. Nå forsyner også min mor meg med sokker, i tillegg til at jeg kan strikke selv, så jeg lider igjen nød. Likevel er det noe eget med sokker fra farmor. Min farmor er fortsatt i live, heldigvis, så det blir nok med nok et par på neste besøk. Endret 7. september 2019 av Kruset
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191851 Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, Kruset skrev: Jeg tror kanskje jeg har det siste paret fra henne fortsatt, men de begynner i grunn å bli litt tynnslitte under etter å ha blitt godt brukt. Nå forsyner også min mor meg med sokker, i tillegg til at jeg kan strikke selv, så jeg lider igjen nød. Likevel er det noe eget med sokker fra farmor. To av mine par er lite brukt og nesten som nye. Har ikke hjerte til å kaste dem. 😊 Min mor strikket bare gensere og jakker da jeg vokste opp. Jeg strikker ikke..... Farmorsokker var alltid best. 😀
Kruset Skrevet 7. september 2019 #191852 Skrevet 7. september 2019 (endret) 5 minutter siden, Jerry Lee said: To av mine par er lite brukt og nesten som nye. Har ikke hjerte til å kaste dem. 😊 Min mor strikket bare gensere og jakker da jeg vokste opp. Jeg strikker ikke..... Farmorsokker var alltid best. 😀 Ja, jeg liker best prosjekter av litt størrelse selv, det samme gjør også min mor. Men likevel strikkes noen sokker innimellom, de er utmerket blant annet for å bruke opp restegarn. Endret 7. september 2019 av Kruset
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191853 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, Kruset skrev: Ja, jeg liker best prosjekter av litt størrelse selv, det samme gjør også min mor. Men likevel strikkes noen sokker innimellom, de er utmerket blant annet for å bruke opp restegarn. Min mor kopierte en jakke min far hadde...en slik med "hekteknepping" av tinn...i et velkjent mønster jeg ikke husker navnet på. De var allerede skilt, og da min far kom for å hente meg hadde jeg denne på. Tilfeldigvis hadde han på sin. Det smilet hans da glemmer jeg aldri. ☺ Ok. TMI og skravling, Jerry... 3
Kruset Skrevet 7. september 2019 #191854 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, Jerry Lee said: Min mor kopierte en jakke min far hadde...en slik med "hekteknepping" av tinn...i et velkjent mønster jeg ikke husker navnet på. De var allerede skilt, og da min far kom for å hente meg hadde jeg denne på. Tilfeldigvis hadde han på sin. Det smilet hans da glemmer jeg aldri. ☺ Ok. TMI og skravling, Jerry... Jeg kan ikke snakke for andre i tråden, men slik mimring som dette synes i alle fall jeg er riktig så trivelig. 3
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #191855 Skrevet 7. september 2019 4 minutter siden, Kruset skrev: Jeg kan ikke snakke for andre i tråden, men slik mimring som dette synes i alle fall jeg er riktig så trivelig. Ja. Takk. 😊 Innimellom er det bra med litt alvor i fjasetråder, også. 2
Malin1990 Skrevet 8. september 2019 #191856 Skrevet 8. september 2019 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Ja. Takk. 😊 Innimellom er det bra med litt alvor i fjasetråder, også. Helt enig! Men vet du hva? Ordet er mitt😁 1
mia83 Skrevet 8. september 2019 #191857 Skrevet 8. september 2019 9 timer siden, Jerry Lee skrev: Ja. Takk. 😊 Innimellom er det bra med litt alvor i fjasetråder, også. Absolutt. Mimring er koselig det 2
Chantielle Skrevet 8. september 2019 #191858 Skrevet 8. september 2019 God formiddag og ja, til koselig mimring 2
Dr. A. Kula Skrevet 8. september 2019 #191859 Skrevet 8. september 2019 12 timer siden, Dr. Ops skrev: Blodferskt er populært hos min kollega, spesielt om det angår tall 1
Dr. Ops Skrevet 8. september 2019 #191860 Skrevet 8. september 2019 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå