Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og hvis dere ikke vet det, så kan jeg opplyse om at til neste år kommer 17-mai på en søndag. 
Jeg liker ikke at sånne feiredager blir på en rød dag. Lufta går ut av feireballongen syns jeg. :( 

...men ordet er mitt, så da hjelper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er ordet, selvsagt. :jepp:

God helg, alle sammen!

• Liker 1
Skrevet

Godt Ord alle sammen. :) 

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...og hvis dere ikke vet det, så kan jeg opplyse om at til neste år kommer 17-mai på en søndag. 
Jeg liker ikke at sånne feiredager blir på en rød dag. Lufta går ut av feireballongen syns jeg. :( 

Ok. 

Bare 17. mai ikke havner på fredag den trettende. Grøss. 

:lur: :nigo:

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg jobbet på 17. mai i år jeg :snurt:

Skrevet

Haha...Doktoren. ;) 

Huffda....miamor. :(  Man skal ha fri på sånne dager syns jeg, men noen må jo jobbe så... :klo: 
Se på meg forsempel: jeg er snillheten selv og tilbyr meg å ha forumvakt når alle andre vil ha/har fri. :jepp:  *snill*

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Haha...Doktoren. ;) 

Huffda....miamor. :(  Man skal ha fri på sånne dager syns jeg, men noen må jo jobbe så... :klo: 
Se på meg forsempel: jeg er snillheten selv og tilbyr meg å ha forumvakt når alle andre vil ha/har fri. :jepp:  *snill*

Ja noen må jobbe. Ganske mange egentlig :jepp:

Forumvakt trengs også :)

Skrevet

:jepp:  Forumskravling er egentlig ganske hyggelig. Stort sett. 

Gurimalla så veldig lyst jeg har på lakrisis i dag...sånn for en gangs skyld.                   :plystre:

Skrevet

Bare is for meg. Når jeg dropper p-kakene kan jeg ta dobbelt så mye herlig is. :rodmer:  ...ahh...finnes ikke noe bedre.
Hvis jeg hadde skullet gifte meg, så ville jeg ha valgt iskrem hele natta lang istedenfor...andre ting jeg har lest om. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Luna Llena skrev:

I dag har ordet stekt pannekaker

Bilderesultat for pannekaker på tur

"  ja-ah for nemlig.  På varm flat stein på bålet lærte Rune meg.  Blidde braen de ja med sjælpella bær  

:spise:  "        -  Ordet. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

Ordet er mitt selvom det nekter å komme hjem enda....

Skrevet

Til tross for alle vinduer åpne, er det ikke snev av gjennomtrekk. Helt stille ute. :klo: 
                                        En sommerkveld ble det til igjen visst.

Skrevet

Søndagsordet er mitt. :)  Jeg har laget forumdessert som står til avkjøling på kjøkkenbenken: karamellpudding!

fransk-karamellpudding.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ser godt ut.  Ordet blir nok misunnelig, og ikke engang Læreren hans kan mekke sånt i villmarka.

Men Ordet er selvsagt bare mitt.   

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...