Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tull. Ordet satt på NyTantas fang selvom hu var klesløs.  Tøffingen.  
Men nuh...spisetid med besøket vårt.      Ha det litt.   :vinke:

Som du lærer det lille Ordet å oppføre seg her i verden. :sjokkert:   Ehh...hadelitt. 

13 minutter siden, Fr. Akk skrev:

Jepp, jeg var helt naken inni badekåpa - vet det er veldig våggalt, derfor kledde jeg meg og nå skal jeg funne paraplyen og gå ut i pøsende regn. Love you!

:sjokkbla:  *tror du at hun er klissklassnaken inni regnfrakken sin, tante Hoppe?* 

Det...får vi håpe at hun ikke er, lille venn. Da kan hun bli forkjølet de forunderligste plasser. :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"   *smatt&tygg*   ...assa...jeg tåler å se nakne Tanter.  Det er fint sier jærri'n min.   Men jeg har lært å ikke være frekken med nakne Tanter. Bare litt blyg å nysgjerrig.   :jepp:   (hva er blyg?  ...)

Men... e'kke her. Vi spiser nå...meg å jærri å de flotte damene...  "     -  Ordet. 

• Liker 2
Skrevet

:nei:    .....jeg tror at en innstramming i opplæringen hos J. må iverksettes, for dette blir for mye info, for tidlig. :jolie: 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:nei:    .....jeg tror at en innstramming i opplæringen hos J. må iverksettes, for dette blir for mye info, for tidlig. :jolie: 

Sier du kun for at du viste deg naken for Ordet mitt.  Som den første, faktisk.

Bør holde schmella di du, tenker vi.   😛

Skrevet
33 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har du vært medlem av Tilsynet for høy moral? Jeg var ikke naken utenpå klærne!

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Fr. Akk skrev:

Har du vært medlem av Tilsynet for høy moral? Jeg var ikke naken utenpå klærne!

:fnise:

Originalen var Harper Valley PTA med Jeannie C. Reilly

Genial sang!

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Originalen var Harper Valley PTA med Jeannie C. Reilly

Hva du kan - det var jeg ikke klar over. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Sier du kun for at du viste deg naken for Ordet mitt.  Som den første, faktisk. 
Bør holde schmella di du, tenker vi.   😛

Det var nok ikke meg nei, for jeg driver ikke på med sånn nakenblåtting for noen. :jolie: - Hoppe
Helt sant Onkel J....for Hoppetante har klær på seg når hun dusjer også, for det har jeg sett i nøkkelhu...
                                                              Ehhh...ikkeno`! :ninja: - Ore

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Den spiste jeg i går. Hadde noen får sjokobiter igjen i dag...pluss litt kjeks og borte er alt sammen.
Synd det er så lenge til neste lørdagsmulighet... :sukk: #noksåsunnrestenavuka

• Liker 1
Skrevet

Det er lørdag ja :) Det hadde jeg helt glemt i allt husarbeidet..

Må se om jeg finner noe innerst i skapet ..... etter at jeg er ferdig med litt mer :husarbeid:

• Liker 1
Skrevet

Du er et flott eksempel til etterfølgelse, Herr Ost. Det er en ren fornøyelse å følge dine smidige sterke bevegelser
i husarbeidets oppsetning.... :rodmer:  Jeg sitter på første rad i VIP-stolen og beundrer uten skam. :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Så bra Frøken Hoppe. Jeg liker å vise meg fram vettu :nigo:Man holder varmen med slikt arbeid - snart slenger jeg skjorta .... 

• Liker 1
Skrevet

Bring It on, beibi...                                       :briller2: *nypoppet popkorn i bøtte på fanget her*

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Bring It on,

Var det så ille - jeg får ta den på igjen da .....

• Liker 2
Skrevet

:laugh:  nei...nei...neiiiiiiiiiii.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...