Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare fordi det er veldig viktig å vite litt om hvor egget kommer fra, bidrar jeg gjerne her med denne. :) 
Helt utrolig at de legger ett egg hverdag. Hvordan får de til det? :klo: Fenomenal maskin dette!!! 
i285697114379407508._szw1280h1280_.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget interessant oppslag, Hoppe. Jeg legger merke til at det kan ikke være godt for en høne å få blindtarmbetennelse, og forvirrende for veterinæren og finne ut hvilken blindtarm de skal fjerne.

Legger også merke til at danskene har et beskrivende ord for det tykktarmen ender ut i

Tusen takk @Hoppetaujenta, den skal jeg ta med meg videre

• Liker 2
Skrevet

Bare hyggelig min venn. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

"  vært på fisketur i dag vi. Meg åsså jærri'n min.    :fnise:  "     -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vurderer å drikke mer te 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  vært på fisketur i dag vi. Meg åsså jærri'n min.    :fnise:  "     -  Ordet. 

Hvor? Fikk dere noe? Fortell

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Hvor? Fikk dere noe? Fortell

Fiskedisken på Meny   :fnise:   Fersk ørret.  Så fersk at den nesten stakk av.

"  ja-ah å dama høgde den til kåttiser for oss.  Det var snillen a' hu sant?   :jepp:  "     -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet

Fersk fjellørret med sprøstekt skinn, rømme, poteter og flatbrød til ... og kanskje litt dill. Gled deg :jepp:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Fersk fjellørret med sprøstekt skinn, rømme, poteter og flatbrød til ... og kanskje litt dill. Gled deg :jepp:

:sikle: ja takk 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Ikke det i dag.  Men joda...der har jeg vært utallige ganger i yngre år.  Ligge ved et fjellvann og få frokost, lunsj, middag og nattmat derfra...   

Savner!

" åsså fikk ikke jeg væme...?   Hæ?   :sukk:  "    -  Ordet. 

Du fantes ikke dengang du, Ordet.

"   å...det var dummen    :cry3:  "     -  Ordet. 

• Liker 2
Skrevet

Og...litt teit å stadig måtte gjenta det.   Men Ordet er mitt.

"  Nettopp foratte sånn er'e bare    :jepp:  "     -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

"Det er nettopp sånn det ikke er, for atte jeg tilhører min verdens beste favoritt-Hoppetusse!"
                                                                                        -  Ordet det sannferdige. 

Takk lille venn. Sannheten må frem. :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Nå la de ned Menybutikken her oppe i dalen, :snurt: så jeg får ikke tak i ørret, De andre selger en etterligning som er regnbueørret - den er ikke like god. Det står bøde ørret og regnbueørret på pakkene, men baksiden sier noe annet.

Joda jeg kan bruke en dag neafor med kjølebag og greier. Fisketurer har det blitt mindre av med åra  og i fjor ga jeg bort fiskeutstyret til en i nevø som var interessert. Jeg får litt avkastning av det da

Så du er heldi du Ordet, som har Jerry - som vet om de gode fiskeplassene :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Nå la de ned Menybutikken her oppe i dalen, :snurt: så jeg får ikke tak i ørret, De andre selger en etterligning som er regnbueørret - den er ikke like god. Det står bøde ørret og regnbueørret på pakkene, men baksiden sier noe annet.

Joda jeg kan bruke en dag neafor med kjølebag og greier. Fisketurer har det blitt mindre av med åra  og i fjor ga jeg bort fiskeutstyret til en i nevø som var interessert. Jeg får litt avkastning av det da

Så du er heldi du Ordet, som har Jerry - som vet om de gode fiskeplassene :jepp: 

Hehe.  Sjælfiska regnbueørret er da stas, og slett ikke "etterligning"...   😀

Men.det er leit å ikke lenger ha helse til å dra til fjells og ha leir ved et godt fiskevann.   :sukk:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk lille venn. Sannheten må frem. :klem: 

Gå vekk, du vrenger av andres utsagn.   :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Det over der skjønner jeg veldig godt, å ikke klare å komme seg ut

Og dra oter, det lærte faren min i et fjellvann i regnvær, spennende - og så mye fisk som vi fikk

Nå skal du og ordet få kose dere på verandaen og jeg går ut på min for å skape skap

• Liker 2
Skrevet

*sitte i ly bak alle greiene der på verandaen hans og se hvordan han skaper seg* :lur: 

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

*sitte i ly bak alle greiene der på verandaen hans og se hvordan han skaper seg* :lur: 

Her prates om Osten din forstår vi.  .

Skrevet

"  trur Hoppis prater om deg jeg jærri.  Det var litt schlemmen det ja   :sukk:  "     -  Ordet. 

Jaja...vant til det derfra...   :fnise:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet har vært med meg å fått softis :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...