Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2019 #190761 Skrevet 7. august 2019 Bare fordi det er veldig viktig å vite litt om hvor egget kommer fra, bidrar jeg gjerne her med denne. Helt utrolig at de legger ett egg hverdag. Hvordan får de til det? Fenomenal maskin dette!!! 2
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #190762 Skrevet 7. august 2019 Meget interessant oppslag, Hoppe. Jeg legger merke til at det kan ikke være godt for en høne å få blindtarmbetennelse, og forvirrende for veterinæren og finne ut hvilken blindtarm de skal fjerne. Legger også merke til at danskene har et beskrivende ord for det tykktarmen ender ut i Tusen takk @Hoppetaujenta, den skal jeg ta med meg videre 2
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190764 Skrevet 7. august 2019 " vært på fisketur i dag vi. Meg åsså jærri'n min. " - Ordet. 1
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #190766 Skrevet 7. august 2019 24 minutter siden, Jerry Lee skrev: " vært på fisketur i dag vi. Meg åsså jærri'n min. " - Ordet. Hvor? Fikk dere noe? Fortell 1
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190767 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Hvor? Fikk dere noe? Fortell Fiskedisken på Meny Fersk ørret. Så fersk at den nesten stakk av. " ja-ah å dama høgde den til kåttiser for oss. Det var snillen a' hu sant? " - Ordet. 1
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #190768 Skrevet 7. august 2019 Fersk fjellørret med sprøstekt skinn, rømme, poteter og flatbrød til ... og kanskje litt dill. Gled deg 3
mia83 Skrevet 7. august 2019 #190769 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Fersk fjellørret med sprøstekt skinn, rømme, poteter og flatbrød til ... og kanskje litt dill. Gled deg ja takk 1
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190770 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Fersk fjellørret med sprøstekt skinn, rømme, poteter og flatbrød til ... og kanskje litt dill. Gled deg Ikke det i dag. Men joda...der har jeg vært utallige ganger i yngre år. Ligge ved et fjellvann og få frokost, lunsj, middag og nattmat derfra... Savner! " åsså fikk ikke jeg væme...? Hæ? " - Ordet. Du fantes ikke dengang du, Ordet. " å...det var dummen " - Ordet. 2
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190771 Skrevet 7. august 2019 Og...litt teit å stadig måtte gjenta det. Men Ordet er mitt. " Nettopp foratte sånn er'e bare " - Ordet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2019 #190772 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: "Det er nettopp sånn det ikke er, for atte jeg tilhører min verdens beste favoritt-Hoppetusse!" - Ordet det sannferdige. Takk lille venn. Sannheten må frem. 1
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #190773 Skrevet 7. august 2019 Nå la de ned Menybutikken her oppe i dalen, så jeg får ikke tak i ørret, De andre selger en etterligning som er regnbueørret - den er ikke like god. Det står bøde ørret og regnbueørret på pakkene, men baksiden sier noe annet. Joda jeg kan bruke en dag neafor med kjølebag og greier. Fisketurer har det blitt mindre av med åra og i fjor ga jeg bort fiskeutstyret til en i nevø som var interessert. Jeg får litt avkastning av det da Så du er heldi du Ordet, som har Jerry - som vet om de gode fiskeplassene 2
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190774 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Nå la de ned Menybutikken her oppe i dalen, så jeg får ikke tak i ørret, De andre selger en etterligning som er regnbueørret - den er ikke like god. Det står bøde ørret og regnbueørret på pakkene, men baksiden sier noe annet. Joda jeg kan bruke en dag neafor med kjølebag og greier. Fisketurer har det blitt mindre av med åra og i fjor ga jeg bort fiskeutstyret til en i nevø som var interessert. Jeg får litt avkastning av det da Så du er heldi du Ordet, som har Jerry - som vet om de gode fiskeplassene Hehe. Sjælfiska regnbueørret er da stas, og slett ikke "etterligning"... 😀 Men.det er leit å ikke lenger ha helse til å dra til fjells og ha leir ved et godt fiskevann. 1
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190775 Skrevet 7. august 2019 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk lille venn. Sannheten må frem. Gå vekk, du vrenger av andres utsagn. 1
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #190776 Skrevet 7. august 2019 Det over der skjønner jeg veldig godt, å ikke klare å komme seg ut Og dra oter, det lærte faren min i et fjellvann i regnvær, spennende - og så mye fisk som vi fikk Nå skal du og ordet få kose dere på verandaen og jeg går ut på min for å skape skap 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2019 #190777 Skrevet 7. august 2019 *sitte i ly bak alle greiene der på verandaen hans og se hvordan han skaper seg*
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190778 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: *sitte i ly bak alle greiene der på verandaen hans og se hvordan han skaper seg* Her prates om Osten din forstår vi. .
Jerry Lee Skrevet 7. august 2019 #190779 Skrevet 7. august 2019 " trur Hoppis prater om deg jeg jærri. Det var litt schlemmen det ja " - Ordet. Jaja...vant til det derfra...
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2019 #190780 Skrevet 7. august 2019 Ordet har vært med meg å fått softis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå