Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

gudd fårmidda :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ordet mitt. Og jeg ønsker dere alle en fin dag. 

Skrevet

Der tok du vel feil :lur:

Skrevet

Ja hvem passer egentlig ordet nå som onkel Jerry er borte noen dager? :klo:

Skrevet
4 timer siden, mia83 skrev:

Ja hvem passer egentlig ordet nå som onkel Jerry er borte noen dager? :klo:

Ingen.  Absolutt INGEN!  Ingen tar vare på det når jeg er borte litt....     :angry:

"  nei å DET er dummen det for nemlig   :sukk:   men heldigvis er jærri'n min hjemme igjen  nå :hoppendeglad:  "     -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet

Men du har passet huset mitt fint, Ordet.  Ikke "egger" utover alt, heller.  Bra!

"  akkerat foratte jeg har blitt flinken å knuste ikno.  Men spiste opp alle da...   :nigo:  "     -  Ordet. 

Flott. Og helt greit.  Alt var jo til deg når jeg var borte.  Og...skap og kjøl er renska, ser jeg.   :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ikke knust noe,flinkeste Ordet :Nikke: 

Men nå må nok Jerry foreta en en storhandel av mat til helga :fnise:

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Chantielle skrev:

Ikke knust noe,flinkeste Ordet :Nikke: 

Men nå må nok Jerry foreta en en storhandel av mat til helga :fnise:

"  ja-ah kjøpe mange nye go'mater i morra.  Å kanskje åsså desserter å iser å sånn.   :jepp:  Ja om jærri'n min er snill da.   "     -  Ordet 

Vet du, Ordet...? Akkurat så snill skal jeg være.  I morgen "mekker vi godsaker" , ja.   😀

"flott'a jærri åsså får jeg væme på butikken sånnatte du glemmer ikke iser   :jepp:  "     -  Ordet.

Jada. Greit, det.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  ja-ah kjøpe mange nye go'mater i morra.  Å kanskje åsså desserter å iser å sånn.   :jepp:  Ja om jærri'n min er snill da.   "     -  Ordet 

Vet du, Ordet...? Akkurat så snill skal jeg være.  I morgen "mekker vi godsaker" , ja.   😀

"flott'a jærri åsså får jeg væme på butikken sånnatte du glemmer ikke iser   :jepp:  "     -  Ordet.

Jada. Greit, det.

Bra plan,heier på den! :jepp: Skriv handleliste,så er dere sikker på at alt kommer i hus:opplyser: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Chantielle skrev:

Bra plan,heier på den! :jepp: Skriv handleliste,så er dere sikker på at alt kommer i hus:opplyser: 

"  ja-ah foratte jærri'n min e'kke dummen bestandig vøtt.  Greien noen ganger å jeg skriber på lista mi nå alt somatte vi må kjøpe   😀  "     -  Ordet. 

Jaha.og der dukker nok opp ting jeg ikke hadde tenkt meg... men, ok.   

• Liker 2
Skrevet

Hold eggen borte fra ordet, pliiis. Hvem er det som egger? Åja, det er flere som legger. seg.

:sove:

Skrevet
31 minutter siden, mia83 skrev:

Ordet vil garantert ha egger! :jepp:

"  ja-ah for tenk. Egger må vi ha foratte dem kan vi bruke til mange forskjellige mater   :jepp:

..så mange egger må vi handle med hjem ja  "     -  Ordet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...