mon_nom Skrevet 1. august 2019 #190602 Skrevet 1. august 2019 Nå er ordet mitt. Og jeg ønsker dere alle en fin dag.
mia83 Skrevet 2. august 2019 #190610 Skrevet 2. august 2019 Ja hvem passer egentlig ordet nå som onkel Jerry er borte noen dager?
Jerry Lee Skrevet 2. august 2019 #190611 Skrevet 2. august 2019 4 timer siden, mia83 skrev: Ja hvem passer egentlig ordet nå som onkel Jerry er borte noen dager? Ingen. Absolutt INGEN! Ingen tar vare på det når jeg er borte litt.... " nei å DET er dummen det for nemlig men heldigvis er jærri'n min hjemme igjen nå " - Ordet. 1
Jerry Lee Skrevet 2. august 2019 #190612 Skrevet 2. august 2019 Men du har passet huset mitt fint, Ordet. Ikke "egger" utover alt, heller. Bra! " akkerat foratte jeg har blitt flinken å knuste ikno. Men spiste opp alle da... " - Ordet. Flott. Og helt greit. Alt var jo til deg når jeg var borte. Og...skap og kjøl er renska, ser jeg. 1
Chantielle Skrevet 2. august 2019 #190613 Skrevet 2. august 2019 Ikke knust noe,flinkeste Ordet Men nå må nok Jerry foreta en en storhandel av mat til helga 1
Jerry Lee Skrevet 2. august 2019 #190614 Skrevet 2. august 2019 28 minutter siden, Chantielle skrev: Ikke knust noe,flinkeste Ordet Men nå må nok Jerry foreta en en storhandel av mat til helga " ja-ah kjøpe mange nye go'mater i morra. Å kanskje åsså desserter å iser å sånn. Ja om jærri'n min er snill da. " - Ordet Vet du, Ordet...? Akkurat så snill skal jeg være. I morgen "mekker vi godsaker" , ja. 😀 "flott'a jærri åsså får jeg væme på butikken sånnatte du glemmer ikke iser " - Ordet. Jada. Greit, det. 2
Chantielle Skrevet 2. august 2019 #190615 Skrevet 2. august 2019 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: " ja-ah kjøpe mange nye go'mater i morra. Å kanskje åsså desserter å iser å sånn. Ja om jærri'n min er snill da. " - Ordet Vet du, Ordet...? Akkurat så snill skal jeg være. I morgen "mekker vi godsaker" , ja. 😀 "flott'a jærri åsså får jeg væme på butikken sånnatte du glemmer ikke iser " - Ordet. Jada. Greit, det. Bra plan,heier på den! Skriv handleliste,så er dere sikker på at alt kommer i hus 2
Jerry Lee Skrevet 2. august 2019 #190616 Skrevet 2. august 2019 4 minutter siden, Chantielle skrev: Bra plan,heier på den! Skriv handleliste,så er dere sikker på at alt kommer i hus " ja-ah foratte jærri'n min e'kke dummen bestandig vøtt. Greien noen ganger å jeg skriber på lista mi nå alt somatte vi må kjøpe 😀 " - Ordet. Jaha.og der dukker nok opp ting jeg ikke hadde tenkt meg... men, ok. 2
Nietsoj Skrevet 2. august 2019 #190618 Skrevet 2. august 2019 Hold eggen borte fra ordet, pliiis. Hvem er det som egger? Åja, det er flere som legger. seg.
Jerry Lee Skrevet 2. august 2019 #190619 Skrevet 2. august 2019 31 minutter siden, mia83 skrev: Ordet vil garantert ha egger! " ja-ah for tenk. Egger må vi ha foratte dem kan vi bruke til mange forskjellige mater ..så mange egger må vi handle med hjem ja " - Ordet. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. august 2019 #190620 Skrevet 2. august 2019 Ordet har fått chips og brus av meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå