Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dr. Ops
1 minutt siden, mia83 skrev:

Nå må jeg sove :natti: god natt til alle :)

Jeg skulle egentlig lime inn :sove:, men hjernen min drifta over til et annet innlegg og jeg klikket på :klemmer:. Så da fikk du en klem i stedet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kruset
7 hours ago, Chantielle said:

Kjedelig når insekter ødelegger for det gode liv utendørs. Her kan det være mye mygg,men det har vært lite av dem i år heldigvis. 

Her var det kleggen som var svært så pågående i dag, og bet som bare det. Kan ikke huske å ha sett dem her oppe før. Myggen har jeg sett overraskende lite til. 

Nu: mitt ord i natten. :Nikke:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jerry Lee

"  ja-ah men atte jeg ha'kke tia til å prate om det foratte jærri'n kommanderer meg i løpefart mellom kjøkk'net å hagan.

Men det er åkejen foratte vi skal ha utemater i dag.    :nigo:     :spise:  Gleder seg på meg jeg.   "

-   Ordet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Innom for å rydde og vaske opp etter de to som har rotet så fælt. :jolie: Egger over alt jo! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

I morgen skal jeg kjøpe meg en torsdags-iskrem i kjeks... ...og feire at det snart er fredag
og det er dagen før lørdag og DA skal jeg kjøpe en stor boks med lakrisiskrem....mmmmm...    :nigo: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Ops

Er det noe galt med kg i dag? Synes noen av innleggene er litt skjeve. Altså i noen innlegg er noen av bokstavene i litt annen proposjon enn de andre bokstavene :klo:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mia83
23 timer siden, Dr. Ops skrev:

Jeg skulle egentlig lime inn :sove:, men hjernen min drifta over til et annet innlegg og jeg klikket på :klemmer:. Så da fikk du en klem i stedet.

Takker ja til klem jeg :hug:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...