Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får sannsynligvis ikke fri i morgen likevel. Men skal ha en god dag likevel jeg :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser gjerne litt av den frokosten din nå LL, for jeg har ennå ikke kommet så langt i dag.
Er for varmt for kaffe for tiden. :sukk: 

Skrevet

Jeg synes også det er best med kalde drikker når det er varmt :jepp:

Skrevet

Bare jeg som fortsatt drikker varm kaffe? :ninja:

:kaffekopp:

Enn ordet da? Har ikke sett noe til det i dag. 

Skrevet

Varm kaffe her og! Den smaker aller best, synes jeg. Og så er det i grunn ikke så altfor varmt her heller.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kruset skrev:

Varm kaffe her og! Den smaker aller best, synes jeg. Og så er det i grunn ikke så altfor varmt her heller.

Helt passende temperatur for varm kaffe her også, tross varmen ute, har vi god aircondition på jobb. 

Vel overstått Kruset? Håper alt er gått som forventet :klemmer:

Skrevet
5 minutter siden, Dr. Ops said:

Helt passende temperatur for varm kaffe her også, tross varmen ute, har vi god aircondition på jobb. 

Vel overstått Kruset? Håper alt er gått som forventet :klemmer:

Aircondition er det dårlig med på min arbeidsplass, men kjøla er en utmerket plass å søke tilflukt. :fnise:

Vel overstått, noe som i grunn er bedre enn forventet. Det ble stritt i avslutningen, men nå er jeg altså lærer. :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Kruset skrev:

Aircondition er det dårlig med på min arbeidsplass, men kjøla er en utmerket plass å søke tilflukt. :fnise:

Vel overstått, noe som i grunn er bedre enn forventet. Det ble stritt i avslutningen, men nå er jeg altså lærer. :nordvesta:

Gratulerer så mye :nordvesta:

Skrevet
59 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Bare jeg som fortsatt drikker varm kaffe? :ninja:

:kaffekopp:

Enn ordet da? Har ikke sett noe til det i dag. 

Varm kaffe her også. Temperaturen i lufta betyr ikke noe. 

39 minutter siden, Kruset skrev:

Gratulerer. Godt du ikke påstår du er ferdigutdannet som lærer for ferdigutdannet blir man egentlig aldri, uansett yrke. 

Nyutdannet er derimot greit å si. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Dr. Ops said:

Gratulerer så mye :nordvesta:

10 minutter siden, Dr. A. Kula said:

Varm kaffe her også. Temperaturen i lufta betyr ikke noe. 

Gratulerer. Godt du ikke påstår du er ferdigutdannet som lærer for ferdigutdannet blir man egentlig aldri, uansett yrke. 

Nyutdannet er derimot greit å si. 

Ferdig utlært blir man i alle fall aldri, og skulle man en dag føle at man er det, tror jeg det er på tide å slutte.

3 minutter siden, mia83 said:

Gratulerer til Kruset! :)

Takk for gratulasjoner! :)

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Temperaturen i lufta betyr ikke noe

:kaffekopp: og :essen2: året rundt! 

4 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg må legge meg nå :natti:

Sov godt! :sove:

Forresten. 

34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

ferdigutdannet blir man egentlig aldri, uansett yrke. 

Det er veldig viktig utsagn. Man lærer så lenge man lever, er et ordtak som har mye dypere mening enn hva man først oppfatter.

Før vi fikk elektrisitet, diskuterte samfunnet å legge ned oppfinnervirksomhet, da "alt fantes" på den tiden.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Dr. Ops skrev:

:kaffekopp: og :essen2: året rundt! 

Sov godt! :sove:

Forresten. 

Det er veldig viktig utsagn. Man lærer så lenge man lever, er et ordtak som har mye dypere mening enn hva man først oppfatter.

Før vi fikk elektrisitet, diskuterte samfunnet å legge ned oppfinnervirksomhet, da "alt fantes" på den tiden.

:tommelopp:

For @Kruset sin del omskrive gjerne leveregelen til:

Man (er) lærer så lenge man har elever. 

Ellers lever man så lenge man har lever. 

• Liker 1
Skrevet

Mange gode sannheter deles her i dag og jeg er ikke snauere enn at jeg fastslår at ordet er mitt. :nigo: 

Skrevet

Vil Ordet ha pop-corn? Jeg har laget til en tråd jeg leste... Men så døde den litt ut.

Skrevet
13 timer siden, Kruset skrev:

Gratulerer så mye, Vesla.    :roser:

Ferie nå da, eller?  Eller sommerjobb av noe slag?

Skrevet

Gratulerer lærer Kruset. :klappe: Her skal det forumfeires og alt er slik magisk laget at alle kan spise det. Uansett. :jepp: De-beste-maikakene.jpgIMG_92881.jpg

Skrevet

Ja, fint det.  Og takk.   Men Ordet, serru...det er mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...