Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Alltid hyggelig når du stikker innom. :jepp:  Blir nesten litt sånn julaften da og...det er  i daget halvt år til forresten. :laugh: 

Tusen hjertelig takk, men kjære, søte, snille Hoppe, du burde jo sannelig endelig vite det, at her til  lands, så er det mer eller mindre Jul  hver enda dag, slik er det i allefall når du er her. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

:hallo: Geir Anders, hyggelig å se deg. Alt vel ?

Hei Luna og takk for sist, hyggelig å se deg også, er en total forandring som har skjedd nå, sammenlignet med hvordan det var før  inngrepet.

Nå kan  bakker gås opp uten stans og kvile, noe som er svært positivt, en del følge skader merkes, men tas imot med et smil. 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Geir-Anders skrev:

Tusen hjertelig takk, men kjære, søte, snille Hoppe, du burde jo sannelig endelig vite det, at her til  lands, så er det mer eller mindre Jul  hver enda dag, slik er det i allefall når du er her. ☺️

                               Åhh....takk så meget unge mann. :fnise:  Tror du tar litt vel hardt i nå, men ok. :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

                               Åhh....takk så meget unge mann. :fnise:  Tror du tar litt vel hardt i nå, men ok. :laugh: 

Vel vel, ta imot de velmente ord, så skal du nok se at denne aftenen ble til mer eller mindre julaften for deg, vel vel, kanskje litt pussig med tanke på at det var sankthansaften i går, men pytt pytt,  la gå... 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar i mot alle gode grunner til å glede meg over at vi er her alle sammen, akkurat nå.
                                                       Jeg bjudar på pyttipanne. :spise: 
DSC_0617-2.jpg?auto=compress,format&crop

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tar i mot alle gode grunner til å glede meg over at vi er her alle sammen, akkurat nå.
                                                       Jeg bjudar på pyttipanne. :spise: 
DSC_0617-2.jpg?auto=compress,format&crop

Sier tusen hjertelig takk til deg, på vegne av meg samt alle de andre trivelige personene her på Kg. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                       Da spiser vi kveldsmat sammen. Håper det smaker. :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir, så fint å lese :jepp:

Ordet og spagettien gir en ny betydning til "å sluke maten". 

Tar gjerne litt pyttipanne, takk :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
35 minutter siden, Geir-Anders skrev:

Hei Luna og takk for sist, hyggelig å se deg også, er en total forandring som har skjedd nå, sammenlignet med hvordan det var før  inngrepet.

Nå kan  bakker gås opp uten stans og kvile, noe som er svært positivt, en del følge skader merkes, men tas imot med et smil. 😀

Så bra det har blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg kanskje melder på sprekingen G-A på forumløpet opp alle de bratteste bakkene i området rundt her. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg kanskje melder på sprekingen G-A på forumløpet opp alle de bratteste bakkene i området rundt her. :jepp: 

God idé! 

:duskedame::duskedame::duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

                       Da spiser vi kveldsmat sammen. Håper det smaker. :)  

Er en god plan, du verden så godt dette smakte. 🙂

 

16 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Geir, så fint å lese :jepp:

Ordet og spagettien gir en ny betydning til "å sluke maten". 

Tar gjerne litt pyttipanne, takk :spise:

Tusen hjertelig takk Dr. Ops, værsågod, er bare å forsyne seg av den nydelige retten som Hoppe så velvillig stilte opp med. 🙂

13 minutter siden, Luna Llena skrev:

Så bra det har blitt bedre :)

Enig og tusen hjertelig takk Luna. 😊

9 minutter siden, Chantielle skrev:

Hei Geir-Anders :hallo:  Så hyggelig å høre at det går bra med deg!

Hei igjen og takk for sist Chantielle, tusen hjertelig takk. 😊

 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg kanskje melder på sprekingen G-A på forumløpet opp alle de bratteste bakkene i området rundt her. :jepp: 

Tja, hvorfor ikke, virker som en riktig god idé, så fremst så ikke du presser meg for hardt... 😀

6 minutter siden, Dr. Ops skrev:

God idé! 

:duskedame::duskedame::duskedame:

He he he, hva blir så det neste? Bare lurer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt må det jo presses i all vennlighet så du kommer deg fremover og ikke tar snarveien ut av hele løpet. :laugh: 

Vil Dr. Ops også bli med kanskje? :lur: Skal jeg føre opp demses navn på deltagerlista? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, det kan trenges for de med tall foran og bak før løpet starter. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i telletrådene har tall foran og bak :bond: vil ikke delta... Er frivillig heiagjeng og dommer og snarveilager! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...