Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188901 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Å hjælpes som det skravles (og spises) i tråden. Jeg har ikke Ord(et). Gode gjensyn med @Geir-Anders og @Tøytigern Her spises det i øyeblikket sjokoladekake, og klages på at Tøytigern ikke legger bort Kg.... Også diskuteres det hva som er best til nettopp sjokoladekake: Melk eller brus.
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188902 Skrevet 4. juni 2019 Jeg er som en sånn tenåring som tekster under bordet mens de andre spiser.
Dr. A. Kula Skrevet 4. juni 2019 #188903 Skrevet 4. juni 2019 8 minutter siden, Tøytigern skrev: Her spises det i øyeblikket sjokoladekake, og klages på at Tøytigern ikke legger bort Kg.... Også diskuteres det hva som er best til nettopp sjokoladekake: Melk eller brus. Melk er best, men brus er vanligst å få servert... 1
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188904 Skrevet 4. juni 2019 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Melk er best, men brus er vanligst å få servert... Jeg stemmer også for melk. Også har vi en her som mener kaffe trumfer det andre. 1
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188906 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, Dr. Ops skrev: Jeg stemmer for te uten sukker til kake Det er veldig godt til feks sitronterte. 1
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188907 Skrevet 4. juni 2019 Jeg tar Ordet og leser et dikt. Star light, new moon bright high up in the Sky tonight Shining bright, shining clear telling us that Eid is here Eid mubarak, Eid mubarak, Happy Eid we say Tomorrow we will have a feast it's such a happy day At school we'll have a party with bright new clothes to wear And games to play with all our friends and lovely food to share We always must remember To thank God as we pray Family and clothes and food He gives us every day 1
Dr. A. Kula Skrevet 4. juni 2019 #188908 Skrevet 4. juni 2019 33 minutter siden, Tøytigern skrev: Jeg stemmer også for melk. Også har vi en her som mener kaffe trumfer det andre. Nå var ikke kaffe listet som alternativ i diskusjonen, så det var utelukket fra mitt tilsvar. Men heller kaffe enn brus 1
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188909 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Nå var ikke kaffe listet som alternativ i diskusjonen, så det var utelukket fra mitt tilsvar. Men heller kaffe enn brus Kaffe ble utelukket fordi klokka er halv ett på natta, og da ville ingen servere kaffe. Han som helst vil ha det, har gått og laget litt selv i presskanne... Nå skal folket snart legge seg, og så tar vi fram igjen mere av den gode maten i morgen. Jeg fikk trussler om inndragelse av kransekake, hvis jeg ikke la vekk Kg, men nå ser det ikke ut som at noen bryr seg mere. 2
Dr. Ops Skrevet 4. juni 2019 #188910 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Kaffe ble utelukket fordi klokka er halv ett på natta, og da ville ingen servere kaffe. Han som helst vil ha det, har gått og laget litt selv i presskanne... Nå skal folket snart legge seg, og så tar vi fram igjen mere av den gode maten i morgen. Jeg fikk trussler om inndragelse av kransekake, hvis jeg ikke la vekk Kg, men nå ser det ikke ut som at noen bryr seg mere. Takk for at du deler artige øyeblikk Var det du som testet om sokker går inn i oppvaskmaskinen og senere testet kloring av potet, eller husker jeg feil nå? 1
Geir-Anders Skrevet 4. juni 2019 #188911 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Å hjælpes som det skravles (og spises) i tråden. Jeg har ikke Ord(et). Gode gjensyn med @Geir-Anders og @Tøytigern Tusen hjertelig takk Dr. A. Kula 🙂 Her hverken skravles det, eller spises, nå forberedes det til litt nattesøvn. Ønsker deg og alle andre natteravner, en riktig god natt. 🙂 2
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188912 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, Dr. Ops skrev: Takk for at du deler artige øyeblikk Var det du som testet om sokker går inn i oppvaskmaskinen og senere testet kloring av potet, eller husker jeg feil nå? Neida, du husker helt rett Jeg liker å teste ting. Det siste jeg testet var om det går an å lage insta-nudler i kaffetrakter, og ja, det kan man. 1
Dr. Ops Skrevet 4. juni 2019 #188913 Skrevet 4. juni 2019 Fantastisk! Du kan jo faktisk finne helt geniale life-hacks som ingen andre tenker på Legger bort elektronikken nå. God natt.
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #188914 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, Dr. Ops skrev: Fantastisk! Du kan jo faktisk finne helt geniale life-hacks som ingen andre tenker på Legger bort elektronikken nå. God natt. Kanskje jeg skal lage min egen bok? "Tøytigern tester" hm... God natt fra meg 2
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #188915 Skrevet 5. juni 2019 Jeg og Ordet koser oss med sjokolade mens de andre på Kg sover.
Jerry Lee Skrevet 5. juni 2019 #188917 Skrevet 5. juni 2019 7 timer siden, Dr. Ops skrev: Gratulerer med det fantastiske snurre-speil-innlegget 7 timer siden, Luna Llena skrev: Med det flotte innlegget fortjener Jerri både flesk og duppe og snurring Tusen takk.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2019 #188918 Skrevet 5. juni 2019 10 timer siden, Geir-Anders skrev: God kveld til dere alle her på Kg. God morgen herfra. 9 timer siden, Geir-Anders skrev: Alt har gått riktig så bra, for tiden er det egentrening frem til en skal til fysioterapeut. Har det mye bedre nå, enn på lang tid, hyggelig at noen tenker på en. Har også tenkt mye på deg og de andre trivelige personene her på Kg. Og jeg har også tenkt på deg og på hvordan det har gått med alt sammen. Veldig hyggelig å høre at du er på god vei til å bli helt selvdreven igjen. God som ny! Fortsett med fremdriften. Hepp-hepp! 3
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #188919 Skrevet 5. juni 2019 Plutselig var klokka halv åtte. Hvor ble tiden av?
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #188920 Skrevet 5. juni 2019 Jeg tar ordet og leser et vers av et dikt av Garborg. [kremt] Småsporven gjeng i tunet og tippar korn og ribbar strå og hev so god ei une og ler åt katten grå. Pip, pip, det so seg lagar alle dagar, at Monsemann meg jagar, men kan meg aldrig få.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå