Chantielle Skrevet 21. mai 2019 #188301 Skrevet 21. mai 2019 6 minutter siden, Geir-Anders skrev: Tusen hjertelig takk Chantielle 🙂 Operasjon i ryggen for spinal stenose. Nå skal jeg si noe...som kanskje blir helt feil å si,håper du ikke misforstår meg! - Jeg er glad på dine vegne at du får og kan opereres! ;at det kan gjøres noe med! Det er...eller kan iallefall være svært smertefullt å ha spinal stenose, jeg vet det av erfaring. Min rygg var for degenerert(spondylose ++),skivene for ødelagte,etc til at operasjon var mulig. Så er litt 'glad'(det blir litt feil å si )..for at du får tatt operasjonen. Ønsker deg all mulig lykke til! 1
Geir-Anders Skrevet 21. mai 2019 #188302 Skrevet 21. mai 2019 (endret) Tusen hjertelig takk Chantielle, fin info. På begynnelsenav nittitallet, pådro jeg meg brudd i det lumbale nivå i ryggen. Det som viste seg denne gang, slik som også legen på sykehuset for ikke så lenge siden, da han skulle forklare meg hvor prolapsen samt problemer med spinal kanalen var lokalisert, svarte jeg før han hadde fått sagt det til meg. (er ingenting som forbauser meg) Det viser seg at nåværende problemer også denne gangen er lokalisert i samme del av ryggen og etter mange mange år med intense smerter, er jeg lei, så blir spennende å se hvordan det arter seg etter inngrepet. Tusen hjertelig takk enda en gang, for innlegget fra deg Chantielle. 🙂 Endret 21. mai 2019 av Geir-Anders 1
Dr. Ops Skrevet 21. mai 2019 #188303 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, Geir-Anders skrev: Hei og takk for sist, til alle brukerne her på KG. 🙂 Om bare noen få dager, blir operasjon foretatt. Lykke til 1
Geir-Anders Skrevet 21. mai 2019 #188304 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, Dr. Ops skrev: Lykke til Tusen hjertelig takk Dr. Ops. 🙂 1
Chantielle Skrevet 21. mai 2019 #188305 Skrevet 21. mai 2019 (endret) 12 timer siden, Geir-Anders skrev: Tusen hjertelig takk Chantielle, fin info. På begynnelsenav nittitallet, pådro jeg meg brudd i det lumbale nivå i ryggen. Det som viste seg denne gang, slik som også legen på sykehuset for ikke så lenge siden, da han skulle forklare meg hvor prolapsen samt problemer med spinal kanalen var lokalisert, svarte jeg før han hadde fått sagt det til meg. (er ingenting som forbauser meg) Det viser seg at nåværende problemer også denne gangen er lokalisert i samme del av ryggen og etter mange mange år med intense smerter, er jeg lei, så blir spennende å se hvordan det arter seg etter inngrepet. Tusen hjertelig takk enda en gang, for innlegget fra deg Chantielle. 🙂 Ååå....første jeg tenkte på når du skrev om spinal stenose, huff...det er et sant helvete med smerter,I know. Jeg har spondylose i ryggraden.Flere jeg har snakket med ang. slik operasjon du skal ta, er veldig fornøyde etter inngrepet. Skal tenke masse på deg jeg når du nå skal opereres,det kommer til å gå bra! Nå er vel Ordet lei av sykdomspreiket mitt..så skal holde klaffen min ;men ble litt engasjert i det du snakker om,siden jeg vet og har erfart endel om det selv. Igjen..masse lykke til! Endret 22. mai 2019 av Chantielle 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2019 #188306 Skrevet 21. mai 2019 2 timer siden, Geir-Anders skrev: Hei og takk for sist, til alle brukerne her på KG. 🙂 Om bare noen få dager, blir operasjon foretatt. Stor støtteerklæring og bra resultat ønskes fra meg. ...og jeg skal til og med sitte der ved sykesenga di når du våkner, iført søsteruniform. Så snill er jeg. Jeg skal ta med noe godt og styrkende. 2
Geir-Anders Skrevet 21. mai 2019 #188307 Skrevet 21. mai 2019 30 minutter siden, Chantielle skrev: Ååå....første jeg tenkte på når du skrev om spinal stenose, huff...det er et sant helvete med smerter,I know. Jeg har spondylose i hele ryggraden,degenerative forkalkninger i hele ryggraden + nakke,men mest uttalt i den lumbale delen. Nederste delen av ryggen, lumbale, er mer eller mindre uten følelse/lammet, ..nerverøttene er daue nå...holdt på å si..heldigvis Øverste delen,merkes litt for godt fortsatt for å si det slik Javisst paen(som Ordet vill ha uttrykt det..hehe) blir man utrolig lei og sliten av smerter...dag ut og dag inn;jeg forstår deg så inderlig godt. Flere jeg har snakket med ang. slik operasjon du skal ta, er veldig fornøyde etter inngrepet. Skal tenke masse på deg jeg når du nå skal opereres,det kommer til å gå bra! Nå er vel Ordet lei av sykdomspreiket mitt..så skal holde klaffen min ;men ble litt engasjert i det du snakker om,siden jeg vet og har erfart endel om det selv. Igjen..masse lykke til! He he he Chantielle du er moro du 😁 vordan i videste navn tror du at ordet overlever, dersom preiket ditt uteblir... Du vil nok da oppdage, at også ved flere anledninger, at muligens både bokstavene og tastaturet har lett for å bli rødglødende i fremtiden også, er nettopp slik det skal være, når meldinger kommer fra deg. 33 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Stor støtteerklæring og bra resultat ønskes fra meg. ...og jeg skal til og med sitte der ved sykesenga di når du våkner, iført søsteruniform. Så snill er jeg. Jeg skal ta med noe godt og styrkende. Tusen hjertelig takk Hoppe 🙂 Med andre ord, virkelig noe å se frem til. 😊 2
Chantielle Skrevet 21. mai 2019 #188308 Skrevet 21. mai 2019 11 minutter siden, Geir-Anders skrev: He he he Chantielle du er moro du 😁 vordan i videste navn tror du at ordet overlever, dersom preiket ditt uteblir... Du vil nok da oppdage, at også ved flere anledninger, at muligens både bokstavene og tastaturet har lett for å bli rødglødende i fremtiden også, er nettopp slik det skal være, når meldinger kommer fra deg. 1
Chantielle Skrevet 21. mai 2019 #188309 Skrevet 21. mai 2019 Og nå har jeg store planer om å sove,god natt til Ordet, Jerry og alle andre her 1
Kruset Skrevet 22. mai 2019 #188312 Skrevet 22. mai 2019 Det er eksamensmorgen hos Krustanta. Noen må gi assistanse med Ordet som prøver å lage frokost på kjøkkenet her. 1
Dr. Ops Skrevet 22. mai 2019 #188313 Skrevet 22. mai 2019 33 minutter siden, Kruset skrev: Det er eksamensmorgen hos Krustanta. Noen må gi assistanse med Ordet som prøver å lage frokost på kjøkkenet her. Stepper inn og overtar ordet. Masse lykke til Kruset vårt
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2019 #188314 Skrevet 22. mai 2019 Åssen gikk det, Kruset? *ivrig etter nyheter av det positive slaget* Jeg har pærespisepause. Vanligvis ser de gode ut, men er ofte litt harde og smaker gress. Denne hadde ligget så lenge i kjøleskapet at den nå hadde fått god smak og var blitt søtlig. 1
Kruset Skrevet 22. mai 2019 #188315 Skrevet 22. mai 2019 2 hours ago, Dr. Ops said: Stepper inn og overtar ordet. Masse lykke til Kruset vårt Mange takk. 59 minutter siden, Hoppetaujenta said: Åssen gikk det, Kruset? *ivrig etter nyheter av det positive slaget* Jeg har pærespisepause. Vanligvis ser de gode ut, men er ofte litt harde og smaker gress. Denne hadde ligget så lenge i kjøleskapet at den nå hadde fått god smak og var blitt søtlig. Alltid litt vanskelig å si, men jeg kunne gi et svar på alle spørsmål og sier meg slik sett fornøyd. Skulle tro den er bestått. Nå gjenstår faktisk bare innleveringen av en oppgave, og så er utdanningen fullført! 3
Geir-Anders Skrevet 22. mai 2019 #188316 Skrevet 22. mai 2019 Hei og en riktig god dag til dere alle, som er våken og oppegående. 🙂 Selv er jeg i liggestilling, med inntak av diverse flytende vesker gjennom slange og venter på at ting skal bli overstått... Om en time, skal jeg gjennom inngrepet.
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2019 #188317 Skrevet 22. mai 2019 Oijj.....du skal liksom inn på den opplyste scenen og ha hovedrollen i stykket.... Godt å få det overstått. Lykke til og alle gode ønsker fra meg. 1
Geir-Anders Skrevet 22. mai 2019 #188319 Skrevet 22. mai 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Oijj.....du skal liksom inn på den opplyste scenen og ha hovedrollen i stykket.... Godt å få det overstått. Lykke til og alle gode ønsker fra meg. Du Hoppe er veldig morsom nå. 😂 Du vet jo at i de fleste hovedroller, så dreier det seg om samarbeid, og for at ingen sure miner bli, så deler man rett og slett. 10 minutter siden, Chantielle skrev: Lykke til! Tusen hjertelig takk Chantielle. 🙂 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2019 #188320 Skrevet 22. mai 2019 22 minutter siden, Geir-Anders skrev: Du Hoppe er veldig morsom nå. Du vet jo at i de fleste hovedroller, så dreier det seg om samarbeid, og for at ingen sure miner bli, så deler man rett og slett. Du er vennligheten selv og deler av alt du har. Deler ditt innerste så og si. Alt mitt er ditt, doktor... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå