Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor har alle blitt av i dag, tante H? OnkelOsten er også helt borte. :sukk: - Ore....veldig sulten tass.

De er på ferier, lille klumpen. Du skal få mat av meg du. Hva vil du ha? - Håppe

øøøø...jæ`vihha middagsmat....sånn som du fortalte meg om som var litt sånn kjærestemat tror jeg det var... :klo: 
Sånn med løk og mange gode ting og pølser å "potatissmoss" på svensk....sånn derre....øøø...huskerikke... - Ore

Mener du sånn "Brennede kjærlighet"? - H  :lur:  Væssego`...3-2-1-spis!!!   Åhh..... veldig tusen takk! - Ore :rodmer: 
345808.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2019 den 20.49, mia83 skrev:

De galer som bare det på Gol :jepp:

Jeg kjørte forbi Gol og Ål i fjor sommer :)

Det er svært sjelden jeg kjører forbi de to stedene, ihvertfall på en og samme tur... :vetikke:

På 17.4.2019 den 22.30, Hoppetaujenta skrev:

Mia er veldig morsom. ;)  ...og derfor er ordet mitt fordi jeg ikke fikk noe svar på mitt spørsmål. 

Du spør om ting du vet du. Hele Østlandet snakker bymål !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Nietsoj skrev:

Du spør om ting du vet du. Hele Østlandet snakker bymål !!!

Jooo, men jeg vet ikke egentlig forskjellen i detalj og for tiden vil jeg ha millimeterpresisjon på ting jeg lurer på
og aller helst en stemmeprøve på dialekten også. :jepp: Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for assistansen. Akkurat det mener jeg også. :jepp:  Skal det være litt deilig påskeeplekake med krem? 
71e42f5a-kalles-eplekake.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom lille Ord; la oss spise og kose oss for her er det bare du og meg lille Hoppeloppen nå!  
Vil du ha deilig Ostekake med karamell?   Ååååååå! - Ordet :biggrin: Jatakk!!!
cheesecake_caramel.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                                          :spy: - Ore det søthungrige veldig masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullstendig bedårende, tante CC!  - Ordet  :rodmer:  *har lært det der av Hoppetante når hun spiser iser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bolle cornflakes, med bananskiver, syltetøy og kald melk til lille gullet og meg. :) :jepp: <<< lillegullet er fornøyd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...