Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Geir-Anders skrev:

Skulle gjerne ha hjelpet, men du får vente til at jeg blir bedre i ryggen.  

Aha...så du er hjelpetrengende du også? Jeg sender en vask, føn og massasjedelegasjon til deg i morgen. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Aha...så du er hjelpetrengende du også? Jeg sender en vask, føn og massasjedelegasjon til deg i morgen. :jepp: 

Ååå så sjenerøs Du er, mottas med stor takk. :)  Ja er og har hvert hjelpetrengende den siste måneden og unner absolutt ingen den sterke smerten som fulgte med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Hoppe. :) Håper det, får bare ta tiden til hjelp og ha rikelig med tålmodighet, så skal nok dette ordne seg til slutt. Får også tilbringe litt tid her sammen med dere, her på Kg for å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg hadde vært veldig hyggelig...midt oppi all vondten din. Det er alltid folk å skravle med her,
så at tiden både kommer og går er helt sikkert. :jepp:  Bør kanskje ikke le for mye om du har en kinky rygg
el. kink i ryggen som det vel også heter? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ønsker jeg deg en alvorlig god natt og forhåpentlig litt søvn innimellom. Jeg må flate ut her nå,
men jeg er tilbake igjen i morgen. Vi snakkes da. Natta alle sammen. :klem: ............*dunk*  :sove: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da ønsker jeg deg en alvorlig god natt og forhåpentlig litt søvn innimellom. Jeg må flate ut her nå,
men jeg er tilbake igjen i morgen. Vi snakkes da. Natta alle sammen. :klem: ............*dunk*  :sove: 

Tusen takk. :) Ønsker deg Hoppe en riktig god natt tilbake og det samme til alle andre her på Kg, da det snart forhåpentligvis er litt søvn, før en på nytt igjen våkner i natt, grunnet smerten. Snakkes igjen om ikke så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

    Det var et godt år!     :nigo:    05:45 = Tjo-fadderittan...ny dag...nye muligheter!

Alltid fint med ny dag og nye muligheter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det og i dag har Iris, mamman til Gunilla Pärsson, fødselsdag.
                             Hun fyller 93 år og jeg gratulerer hjerteligst. 🌹 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"  helløu helløu!   Diss iss jår kæpten spiiking.  Fæssen jår siitbelts æn hold dere jævlig godt fast...   :lur:  "

-   Ordet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, RoseFox said:

Når denne tråden ble laget var jeg 12 år 🤔 

Ser ut til at jeg fortsatt er trådens yngste. :babygutt:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...