Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet
Bra at han har fått kommet seg hjem :)

Var Ulva innom, uten å si hei til oss?!?! :klø:

Avslørt. Var så vidt innom ja, men stupte inn i en dagbok. Håper dere kan tilgi meg :smilyblomst:

:vinke: alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:vinke: Ulva. Jeg har heller ikke spist noe i dag.. kanskje jeg burde tatt ei brødskive... eller kanskje jeg skal vente til kanelbollene er ferdige? :lur:
Skrevet

:vinke: jenter.

Ulva, jeg er ikke sint på deg. Jeg håper likevel du kan si "hei" til oss neste gang.

Skrevet

Bra at du kom tilbake å sa hei til oss, Ulva :)

Skrevet

Det er veldig bra, men du får ikke ordet. :lur:

Skrevet

Jeg tar det jeg.

Var jeg ikke snill? Nå slipper dere å :slåss: om det.

Skrevet (endret)

Nå er det første brettet med kanelboller snart ferdigstekt! Så nå skal jeg sette på :kaffekopp:

Endret av mia83
Skrevet

Håper du deler, Mia.

Skrevet

23 mail igjen nå.

Fikk en "ekkel" en, der det stod at en 8 år gammel gutt fra Iran stjelte ett brød fra ett marked, og som straff så kjørte de over hånden hans med en bil. Sykt!

Skrevet
Fikk en "ekkel" en, der det stod at en 8 år gammel gutt fra Iran stjelte ett brød fra ett marked, og som straff så kjørte de over hånden hans med en bil. Sykt!

Den mailen har jeg også fått, det er helt utrolig av voksne folk kan få seg til å gjøre noe slikt. Stakkars gutt :tristbla:

Skrevet

Vi fikk besøk av 2 stk, så jeg delte med dem. Og mannen min tok en han også selv om han ikke er så glad i det. Men det er mange igjen :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg driver og etterlyser kanelbollene til Mia. Jeg kom på at jeg ikke engang liker kanelboller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...