Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

personlig liker jeg det litt tidløst.. :) Klart at det kan være stilig med topp moderne ting også, men man kan kanskje gå fort lei om man f.eks har et knall rødt kjøkken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et reklameblad (eller vanlig blad) var det bilde av et turkist kjøkken, det var veldig fint, men tror jeg hadde blitt dritlei den fargen.

Tidløst er best!

Skrevet

Jepp.. men jeg drømmer om svart kjøleskap og svart komfyr... I et kjøkken med skiferaktig gulv og kremhvite skapdører.. men får se.. blir ikke med det første iallefall..

Skrevet

Mia: Så lekker dusj :)

trulta: I lsk hallen om en snau time(halv 12)

The Kitten: Sorry nok en gang, men måtte jo svare trulta :jepp:

Skrevet

Kampen begynner snart!

Leste det på rb at kampen skulle gå i lsk hallen.

Skrevet
Kampen begynner snart!

Leste det på rb at kampen skulle gå i lsk hallen.

Jepp og nå er den slutt :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

:vinke: The Kitten

Nå kunne jeg sagt noe trulta, men av respekt for The Kitten lar jeg det være :engel::lur:

Skrevet
:vinke: The Kitten

Nå kunne jeg sagt noe trulta, men av respekt for The Kitten lar jeg det være :engel::lur:

:fnise::helen:

Skrevet

Bare hyggelig The Kitten, men tror du jeg har lyst til å si noe om det? :fnise:

Skrevet

Jeg tror du har veldig lyst. Kanskje du og trulta_ kan finne på et hemmelig fotballspråk sammen.

Skrevet

Vet ikke det, men jeg har jo en tråd der vi snakker fotball og masse annet. Myyye annet, men også fotball.

Men trulta er sjelden innom.

Skrevet

Det synes jeg er dårlig gjort av henne. Plage meg med fotballsnakket deres her, og så har dere en egen tråd om det. WTF? :klø:

Skrevet

:vetikke:

Det er dagboka mi da, og ja vi snakker fotball, men som sagt mye annet også. Er flere der som ikke liker fotball. Feirer bursdager, forteller vitser, legger ut quizer, deler matoppskrifter og mye annet.

Hun som laget dagboka for meg(uten at jeg viste det) var som deg, lei av at jeg snakket fotball i alle tråder. Og så laget hun en egen tråd som utviklet seg til en alt mulig dagbok :jepp:

Skrevet
:vetikke:

Det er dagboka mi da, og ja vi snakker fotball, men som sagt mye annet også. Er flere der som ikke liker fotball. Feirer bursdager, forteller vitser, legger ut quizer, deler matoppskrifter og mye annet.

Hun som laget dagboka for meg(uten at jeg viste det) var som deg, lei av at jeg snakket fotball i alle tråder. Og så laget hun en egen tråd som utviklet seg til en alt mulig dagbok :jepp:

Kanskje jeg skal opprette en ny dagbok for deg?

Skrevet
:hallo: Trulta :biggrin:

Den var til MEG Ulva!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...