Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh. Hvorfor det?

Her tror jeg noen er glad for å se meg, og så er det bare sporten de er glad for.

Skrevet

Jeg er drittlei kjæresten min idag! Av og til oppfører han seg så tankeløst og umodent, og når jeg forteller han hva jeg reagerer på, vil han ikke snakke om det.

"Hør her, jeg har ikke tenkt å lage noen stor sak av det her, men jeg vil bare si at da jeg satt der med fanget fullt av brus, så vil jeg gjerne at du hjelper meg å finne noe å tørke med, i steden for å fortelle at du ikke har noe å tørke med (jotakk, det har ikke jeg heller, men i motsetning til deg er jeg søkkvåt, vi er langt hjemmefra og jeg har ikke noe klesskift, og det er litt flaut å reise seg og det ser ut som om jeg har tisset i buksa så det har rent helt ned til knærne)."

Snurt svar: "Nei, så snakker vi ikke mere om det da".

Ahhrg!

Skrevet
Jeg er drittlei kjæresten min idag! Av og til oppfører han seg så tankeløst og umodent, og når jeg forteller han hva jeg reagerer på, vil han ikke snakke om det.

"Hør her, jeg har ikke tenkt å lage noen stor sak av det her, men jeg vil bare si at da jeg satt der med fanget fullt av brus, så vil jeg gjerne at du hjelper meg å finne noe å tørke med, i steden for å fortelle at du ikke har noe å tørke med (jotakk, det har ikke jeg heller, men i motsetning til deg er jeg søkkvåt, vi er langt hjemmefra og jeg har ikke noe klesskift, og det er litt flaut å reise seg og det ser ut som om jeg har tisset i buksa så det har rent helt ned til knærne)."

Snurt svar: "Nei, så snakker vi ikke mere om det da".

Ahhrg!

:hoho: Jeg ser det for meg.

Skrevet

:hallo: Mia :)

Må huske på at det bare var det jeg TRODDE, The Kitten!

Skrevet
:hoho:

Det går bra!

God dag :)

Jeg tar det som en kompliment å bli forvekslet med trulta_ :)

Skrevet (endret)

:vinke: The Kitten

Selvfølgelig er jeg glad for å se deg lille katt :klem: , men jeg så deg ikke i går. Så smiletegna var nok sportsrelatert i går ja.

Men alltid glad for å se deg. Har alltid vært kattemennesker jeg :blomst:

Endret av Ulva35
Skrevet
Hmm :klø:

Den skjønte jeg ikke du.

Du sa hei til Mia, så sier hun hei til meg istedenfor deg. Vi ble altså forvekslet av Mia.

Skrevet
:vinke: The Kitten

Selvfølgelig er jeg glad for å se deg lille katt :klem: , men jeg så deg ikke i går. Så smiletegna var nok sportsrelatert i går ja.

Men alltid glad for å se deg. Har alltid vært kattemennesker jeg :blomst:

:helen: Nå er jeg rørt. :sjenert:

Jeg er glad for å se deg også :)

Skrevet

Er det noen som har sjokolade til meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...