Kruset Skrevet 4. desember 2017 #174621 Del Skrevet 4. desember 2017 Ikke helt enda, men nå er trettheten på vei. Litt kveldsmat bare, så kryper jeg i seng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #174622 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg..*tyggtygg*...lurer på hva som...*tyggtygg*...gir smaken i Per-kjeks? Den spesielle smaken som du vet at det er den kjeksen p.g.a? Jeg skal lage delfiakake til noen i løpet av uka og prøvesmaker altså ting bittelitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. desember 2017 #174623 Del Skrevet 4. desember 2017 Det høres bra ut. Per-kjeks er ihvertfall godt sammen med delfiakake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #174624 Del Skrevet 5. desember 2017 Det er det. Kan jo putte alt mulig annet også i den kaka, men Per kjeks er liksom standardhovedkjeksen som må i. Ordet gleder seg til å smake sier det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #174625 Del Skrevet 5. desember 2017 Er det smaksprøver på gang her?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #174626 Del Skrevet 5. desember 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2017 #174627 Del Skrevet 5. desember 2017 "Å e det for no tante Hoppis "- Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174628 Del Skrevet 5. desember 2017 " jeg er så glad i Delfia. Men er hu glad i meg? Må nesten ta en selfie a' oss der hu spises opp. Huhei. " - Ordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174629 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Åh, nam! Her koker ordet og jeg opp karamellmasse. Mest jeg, jeg vil helst ha et kjøkken når prosjektet er ferdig! Endret 5. desember 2017 av Kruset 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174630 Del Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, Kruset skrev: Åh, nam! Her koker ordet og jeg opp karamellmasse. Mest jeg, jeg vil helst ha et kjøkken når prosjektet er ferdig! Bare ikke la det holde på uten oppsyn. Da går det nok bra. Kose seg med juleting, Vesla. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174631 Del Skrevet 5. desember 2017 Just now, Jerry Lee said: Bare ikke la det holde på uten oppsyn. Da går det nok bra. Kose seg med juleting, Vesla. Ordet koser seg med å få sitte på benken og dingle med beina. Og prøvesmake, selvsagt, når den tiden kommer. Takk, og god dag til deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174632 Del Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Kruset skrev: Ordet koser seg med å få sitte på benken og dingle med beina. Og prøvesmake, selvsagt, når den tiden kommer. Takk, og god dag til deg Flott. Knekk du lager? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174633 Del Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Jerry Lee said: Flott. Knekk du lager? Fløtekarameller Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174634 Del Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Fløtekarameller Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert But of course! Glad du er tilbake til degsjæl..jvnf ( ja! Sånn lærte jeg det ) en annen prat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174635 Del Skrevet 5. desember 2017 " jeg vifter litt med tærne på Koppis' kjøkkenbenk. Og jeg smaker jo så gjerne på godsaker for tenk! " - Ordet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174636 Del Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Jerry Lee said: But of course! Glad du er tilbake til degsjæl..jvnf ( ja! Sånn lærte jeg det ) en annen prat. Og så ung er jeg, at den forkortelsen stirret jeg litt hardt på for å forstå hva betydde. Takk, venn Dagene er bedre nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174637 Del Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Og så ung er jeg, at den forkortelsen stirret jeg litt hardt på for å forstå hva betydde. Takk, venn Dagene er bedre nå! Barnerumpa... - Det gleder meg, Krus. Må det vedvare. ...så...fortsett med godsakmekking du, nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174638 Del Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, Jerry Lee said: Barnerumpa... - Det gleder meg, Krus. Må det vedvare. ...så...fortsett med godsakmekking du, nå. Den kokingen tar sånn tid, men det nærmer seg nå. Drikker en skvett kaffe mens jeg venter Av julekopp, selvsagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174639 Del Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Kruset skrev: Den kokingen tar sånn tid, men det nærmer seg nå. Drikker en skvett kaffe mens jeg venter Av julekopp, selvsagt. Send et par i posten, da...de bør GamlingGodkjennes, veit du... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174640 Del Skrevet 5. desember 2017 " knabba en nesten ferdig jeg jærri. Veldig god...men pa'an'a...tenna sitter fast. " - Ordet. (()) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå