Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke:

Nå er jammen ordet mitt igjen. Jeg ble kastet ut av nettet torsdag da jeg skulle hente ordet.

Hva skjedde. Joda, storm og orkan ble for mye for ei diger furu, og det tok med seg telefonledningen når den knelte.

Ringte telenor, men de dustene kunne ikke komme før mandag ettermiddag :kjefte:

Vi har andre telefon selskap, men telenor eier jo linja da.

Snille mannen min dro og kjøpte trådløst i går :rødme: Slik at Ulva kunne hente ordet sitt :laugh:

Neida, vi bruker nettet til andre ting også, og det var et megatilbud på nettcom.

Så da skjønner dere at NÅ er ORDET mitt regner jeg med :lur:

Hvis du ble kastet ut da du skulle hente ordet, så burde du kanskje ta et hint. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde mareritt i natt! :haar:

Huff da! Vil du snakke om det?

Skrevet
Hvis du ble kastet ut da du skulle hente ordet, så burde du kanskje ta et hint. ;)

:ler: Det var ikke ordet som ikke ville være hos meg, det var fura som valgte å falle akkurat da. Nemlig.

Skrevet

Jeg drømte at det var skikkelig tordenvær.. lynet slo ned i flere hus, og det begynte å brenne i et tre.. brannvesenet kom også.. heldigvis slo d ikke ned i huset jeg var i.

Det har blåst mye i natt så d kan være at jeg hørte d i underbevisstheten, og så drømte om uvær..

Skrevet

Det var noen som skrek utenfor soverommet mitt i natt. Jeg hadde lyst til å kaste noe på dem.

Skrevet

Du får gjøre det neste gang da vet du :) Ha ei bøtte med vann klar.. :fnise:

Skrevet

Det skal jeg huske på. :fnise:

Skrevet

Ja da får de seg nok en ubehagelig overraskelse. :) Spesielt ubehagelig blir det hvis det tilfeldigvis er kuldegrader.. :fnise:

Skrevet

Eller jeg kan kaste egg på de.

Skrevet

Men dessverre ikke lovlig.

Skrevet

Men det vet jo ikke du noenting om... :plystre:

Skrevet

Absolutt ikke. Det er ikke ulovlig å være dum, er det vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...