Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, hallo! Jeg trosset regn og vind og gikk på butikken for å handle. Slepte meg selv og tunge handlenett opp lange bakker på vei hjem. Kom inn døra, begynte å pakke ut... Tror dere ikke jeg glemte å se etter isen da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg vil bare informere dere om at jeg nå har smakt lakrisisen og at jeg anbefaler den sterkt til andre :opplyser:

Hører du @Kruset

Ny tur til butikken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Dr. A. Kula said:

Hører du @Kruset

Ny tur til butikken?

En annen dag :) Jeg går ikke en ekstra tur gjennom regnet uten å være sikker på at jeg få tak i isen :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Kruset skrev:

En annen dag :) Jeg går ikke en ekstra tur gjennom regnet uten å være sikker på at jeg få tak i isen :opplyser:

Tips: Ring butikken og hold av!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 14.10, Hoppetaujenta skrev:

...men da kan vi vel heller ikke snakke med deg før du er nede på bakken igjen? 

"Hei :vinke: Nå har jeg i hvertfall mistet bakkekontakkten, ettersom jeg i egen persån er avbildet på de nye sedlene smileys-money-233392.gifsmileys-money-836329.gif  " - Lille Ordet

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi kalle denne enheten da? :klo: 

2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg vil bare informere dere om at jeg nå har smakt lakrisisen og at jeg anbefaler den sterkt til andre 

Jeg går sterkt i bakken av sitrende glede og henrykkelse... :daane: 

Dessuten kan jeg si en liten ting i forbindelse med den nye oreosjokoladen: for min del er det et engangskjøp, for den minnet meg veldig om noe som jeg aldri kjøper igjen p.g.a. kvalmetendenser, nemlig de fire eggene i lilla eggekartong nå før jul. Åhh...så kvalm jeg nå ble av oreoen. Giga-mega-mektige saker! :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva skal vi kalle denne enheten da? :klo: 

Jeg går sterkt i bakken av sitrende glede og henrykkelse... :daane: 

Dessuten kan jeg si en liten ting i forbindelse med den nye oreosjokoladen: for min del er det et engangskjøp, for den minnet meg veldig om noe som jeg aldri kjøper igjen p.g.a. kvalmetendenser, nemlig de fire eggene i lilla eggekartong nå før jul. Åhh...så kvalm jeg nå ble av oreoen. Giga-mega-mektige saker! :opplyser: 

:hug: Så synd at du ble uvel av sjokoladen. Jeg håper at du snart føler deg bedre :hjerte:
Takk for advarsel. Jeg vet ikke hva den enheten skal hete. (kanskje det er Lille Ordets matkuponger, som han skal betale med?)

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Dr. A. Kula said:

Tips: Ring butikken og hold av!

Oversettelse av sitert innlegg: ingen planer om å rusle en halvtime gjennom regnet :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg strekker meg langt skjønner du. :jepp:  Snart kveiler jeg meg sammen og sovner i en armkrok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...