Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Salka skrev:

Pøh. Det skal være med meg på tur, det digger at hestene mine løper så fort. Det liker å kose med kattene mine også. :ninuskapus: Og så har jeg godtesnop til i kveld. 

Det har jeg og :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selveste Hoppedyret som ordet liker å kravle rundt på.  :lur: 

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nei. Man "kravler" seg ikke med mitt Ord.   :angry:  :nei:

Fysjom på seg...

Skrevet
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kg taxi?

Skrevet

Å, Hellige en eller annen overordnet Makt  :

Gi meg styrke!

:natti:

Skrevet
55 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nåh! Mener du at Ordet MITT er en hjortelusflue? De liker å kravle rundt. *grøss* 

• Liker 1
Skrevet

...veeel, siden du nå nevner det så.... :laugh: *glad for at det ikke var meg som sa det der* 

Skrevet

Ordet MITT er ingen hjortelusflue tenk! Jeg begynte å klø i hue bare av å skrive det ordet. :hoho: Bare tanken får meg til å grøsse. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

En hjortelusflue liker å kravle rundt. Ordet liker å kravle rundt. Ergo er ordet en hjortelusflue? :ler:

Endret av Kruset
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kruset skrev:

En hjortelusflue liker å kravle rundt. Ordet liker å kravle rundt. Ergo er ordet en hjortelusflue? :ler:

Ordelusflue

Skrevet
5 minutter siden, Kruset skrev:

Har jeg ikke før sagt at Ordet mitt ikke tillates å "kravle" med Yngstetanta si... Hæ?   :angry:

Skrevet
1 minute ago, Jerry Lee said:

Har jeg ikke før sagt at Ordet mitt ikke tillates å "kravle" med Yngstetanta si... Hæ?   :angry:

Ingen som kravler her hos meg :opplyser:

Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Ingen som kravler her hos meg :opplyser:

Jo-oh... "kravler rundt" sa du om Ordet mitt. 

Fysjom, altså, Koppis.

" Jammen jærri om jeg VIL kravle med hu da? Hæ?  "   -  Ordet.

Kommer inte på frågan, Ordet. Spise, men ikke "kravle" med Tantene.

"  :jolie: Dummen du da Jærri!!!  :tunge1:  "    -  Ordet. 

Skrevet

Jeg skulle ikke nevnt ordet hjortelusflue, jeg klør psykisk i hodet enda. :hoho: Ris til egen ræv. :hoho: Men ordet et mitt og kravler ikke! Ordet skal få pasta med kjøttdeig og intense chili tomatsaus til middag idag. Og godtesnop til dessert. Det gleder seg. 

Skrevet

Her kaller vi de bare hjortefluer...heldigvis minimalt plaget her hjemme og på hytta.   :bolledeig:

Skrevet

Minimalt med sånne her også, heldigvis :hoppendeglad:, men på hytta går det nesten ikke an å være på høsten, for der kryr det. Fysj! Så kan ikke ta med hestene på hytta på høsten, kun vår, sommer og vinter. Vi kaller dem egentlig bare hjortelus, men er ikke alle som vet hva det er og tror det er snakk om vanlige lus, noe ala hodelus, så da skriver jeg hele ordet. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...