Jerry Lee Skrevet 17. juni 2017 #168681 Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ikke meg? Det var da besynderlig. Jaja. Neinei. Ordet vil aldri forlate meg. Det sa det nå og så på meg med glitrende kjærleik fra øynene sine. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2017 #168682 Skrevet 17. juni 2017 Men jeg prater jo med deg nå (som alltid) og alle andre her jeg.
Dr. A. Kula Skrevet 17. juni 2017 #168683 Skrevet 17. juni 2017 Så, så, @Jerry Lee. Jeg har da ikke bestemt hva du kan si eller ei. Jeg, i likhet med deg, tøyser og tuller i denne tråden. Så når det ble mye snakk om mat (og ikke Ordet) så tøysete jeg med at den slags prat kan gjøres andre steder. Selvfølgelig kan du spise her også. Og av en eller annen grunn skal du gjøre mine innlegg som personlig angrep på deg. Det er det absolutt ikke. Her har vi det gøy, med Ordet, sammen. Ikke meningen å støte deg. Eller Ordet 2
Jerry Lee Skrevet 17. juni 2017 #168684 Skrevet 17. juni 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men jeg prater jo med deg nå (som alltid) og alle andre her jeg. Hmm...du ba meg da vitterlig sende mld? Regner med du mente PM??
Dr. A. Kula Skrevet 17. juni 2017 #168685 Skrevet 17. juni 2017 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Er jo bare prat om mat her. Det finnes jo en egen tråd for den slags... Og til dere andre, dette er innlegget som Jerry tenker på. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2017 #168686 Skrevet 17. juni 2017 Ok. Doktor. Ikke godt å få med seg alt her heller. Ja, Jerry. Jeg gjorde det, men hvis det ikke var meg du mente så er det heller ikke nødvendig med pm. Akkurat nå er jeg inni en lang gitarsolo som kjører meg og ordet opp...opp...opp...!
Jerry Lee Skrevet 17. juni 2017 #168687 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Så, så, @Jerry Lee. Jeg har da ikke bestemt hva du kan si eller ei. Jeg, i likhet med deg, tøyser og tuller i denne tråden. Så når det ble mye snakk om mat (og ikke Ordet) så tøysete jeg med at den slags prat kan gjøres andre steder. Selvfølgelig kan du spise her også. Og av en eller annen grunn skal du gjøre mine innlegg som personlig angrep på deg. Det er det absolutt ikke. Her har vi det gøy, med Ordet, sammen. Ikke meningen å støte deg. Eller Ordet Ja, ro deg inn. Du har vært på meg med stikk siden jeg meldte meg inn her. Og det er ikke "tøys og tull" fra din side. Så ofte har jeg bedt deg la meg være. Ser jo stikkene sjøl når du ikke siterer. Men..uuups...dette er det ikke lov å prate om.... - Så..mitt. jævla. Fuckings. ORD. Mitt, ja, Siste Ordet er mitt. ( det blir jo gøy i lengden.....)
Jerry Lee Skrevet 17. juni 2017 #168689 Skrevet 17. juni 2017 Gidder ikke mer. Nok nå! Ha det til en liten håndfull Go'Raringer...
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2017 #168690 Skrevet 17. juni 2017 ..... Kom igjen senere da, Jennybenny?
Dr. A. Kula Skrevet 17. juni 2017 #168691 Skrevet 17. juni 2017 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, ro deg inn. Du har vært på meg med stikk siden jeg meldte meg inn her. Og det er ikke "tøys og tull" fra din side. Så ofte har jeg bedt deg la meg være. Ser jo stikkene sjøl når du ikke siterer. Men..uuups...dette er det ikke lov å prate om.... - Så..mitt. jævla. Fuckings. ORD. Mitt, ja, Siste Ordet er mitt. ( det blir jo gøy i lengden.....) Du tror alt handler om deg og at jeg har en agenda mot deg. Nei, det er ikke slik. Det var tilfeldig at det var ditt innlegg rett før (kanskje ikke helt du skriver nok mest om mat, men det er altså ok) for like før hadde @Loki Laufeyson skrevet om lasagne og den ble diskutert. Så det var mye prat om mat på kort tid. Og i motsetning til dere andre krever jeg ikke eierett på Ordet, men jeg passer godt på det. Da skriver jeg ikke Mitt Ord. Jeg skriver ikke mer til deg enn andre her, faktisk mye mindre nettopp fordi du ble nærliggende av at jeg inkluderte deg. Jeg vet ikke hvor din aversjon for meg kommer fra, men det du tidvis gjør mot meg sett opp mot de andre her i tråden er regelrett ignorerer og mobbing. Så kan det selvsagt tenkes at du opplever det motsatt, at jeg er etter deg, men det er jeg ikke og jeg har bedt om unnskyldning før for misforståelser oss i mellom. Det gjør jeg igjen, unnskyld for innlegget som fikk deg til å føle deg utilpass. Så ble det litt mer ord, og noe alvorligere enn vanlig. 2
Zenobia Skrevet 17. juni 2017 #168693 Skrevet 17. juni 2017 Er det noen som har tråkka i salaten? (Kunne ikke dy meg ) Ja, jeg har lest meg opp Det er nemlig mitt ord 1
Salka Skrevet 17. juni 2017 #168695 Skrevet 17. juni 2017 Ordet er bare mitt! Og det er grisevarmt ute, puuuuh.
fiole Skrevet 17. juni 2017 #168697 Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, Zenobia skrev: Er det noen som har tråkka i salaten? (Kunne ikke dy meg ) Ja, jeg har lest meg opp Det er nemlig mitt ord Eller kanskje er det noen som føler at de ikke er i salaten? Mon tro? Det kan jo hende?
Zenobia Skrevet 17. juni 2017 #168698 Skrevet 17. juni 2017 Jeg bare fjaser. Salat er sunt, året rundt! Og ordet er mitt, hele tiden
NonJuan Skrevet 17. juni 2017 #168700 Skrevet 17. juni 2017 4 minutter siden, Sola de skrev: Sola de Ønsker deg en superkoselig kveld 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå