Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168141 Skrevet 3. juni 2017 (endret) 5 timer siden, fiole skrev: Det er godt, om du setter pris på en spiss på smakene...så er det jo godt med blått på vaffelen... Har du prøvd på hamburger? Ferdig skårne skiver til nettopp det. Det er godt, og jeg er ikke så begeistra for blåmuggost ellers. Endret 3. juni 2017 av Jerry Lee 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2017 #168142 Skrevet 3. juni 2017 Hmm...nattmenneskene sover. Da kan ordet og jeg spise frokost i stille ettertenksomhet.
Salka Skrevet 3. juni 2017 #168143 Skrevet 3. juni 2017 Mitt Ord. Ordet og jeg drikker morgenkaffe og hører på fuglesangen. Sitter inne da, men er mange småfugler her, så de høres godt inn. Bare 10 grader ute (digg) og senere idag skal Ordet og jeg ut å trene hest. Elsker at det ikke er så varmt ute, syns 10 grader er helt perfekt jeg, ihvertfall å trene i. For kaldt å sitte ute da, men det ække så nøye. Ordet og jeg er storfornøyde så lenge det ikke er glovarmt, lummert og/eller regn. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. juni 2017 #168144 Skrevet 3. juni 2017 Ordet er mitt. Vi er ikke fornøyd med været det regner nemlig, det skal være sol og minst 25 grader ute, det er tross alt sommer. Det er kun 13 grader ute, ikke bra, det betyr at høst jakka må på
Salka Skrevet 3. juni 2017 #168145 Skrevet 3. juni 2017 Ikke regn her, bare frisk og ren luft. Opp til 23 grader er greit, men da må det blåse litt. Jeg elsker pent vær, men hater sterk varme, mest forbi jeg blir syk av varme. Tror nesten jeg er allergisk mot varme, haha. Jeg fryser lett, men blir også lett for varm. Lunkne temperaturer er best syns Ordet mitt og jeg.
Kruset Skrevet 3. juni 2017 #168146 Skrevet 3. juni 2017 Her regner det også i dag Og jeg må bare ut for å få gjort noen ærend.
Dr. A. Kula Skrevet 3. juni 2017 #168147 Skrevet 3. juni 2017 Hvorfor alt dette snakket om været? Hva med en liten påminnelse om at butikkene, også matbutikken, stenger tidlig (16:00?) i dag fordi det er stengt på mandag!?
Salka Skrevet 3. juni 2017 #168148 Skrevet 3. juni 2017 Spådd regn her fra ca 18, så får trene hest før den tid. Kjipern med regn ass, imorgen er det spådd ganske mye.
fiole Skrevet 3. juni 2017 #168149 Skrevet 3. juni 2017 9 timer siden, Jerry Lee skrev: Har du prøvd på hamburger? Ferdig skårne skiver til nettopp det. Det er godt, og jeg er ikke så begeistra for blåmuggost ellers. Har ikke prøvd det på Habbiser men på Pizzaen er det storveis...da skal den ikke være med i ovnen men fordeles når Pizzaen kommer fra ovnen...gir en fantastisk aromatisk opplevelse. Habbis....om du har et merke å anbefale eller oppskrift på habbis som jeg kan teste ut...jeg har ikke vært særlig begeistret for de Habbisene jeg har kjøpt...
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168151 Skrevet 3. juni 2017 2 timer siden, fiole skrev: Har ikke prøvd det på Habbiser men på Pizzaen er det storveis...da skal den ikke være med i ovnen men fordeles når Pizzaen kommer fra ovnen...gir en fantastisk aromatisk opplevelse. Habbis....om du har et merke å anbefale eller oppskrift på habbis som jeg kan teste ut...jeg har ikke vært særlig begeistret for de Habbisene jeg har kjøpt... Hjemmelagde hamburgere (med blåmuggost) har jeg bare fått servert borte. De få gangene jeg har det sjøl er det ferdigkjøpte. Kan'ke hjelpe deg med oppskrift eller anbefale no' merke. Beklager.
Kruset Skrevet 3. juni 2017 #168153 Skrevet 3. juni 2017 Neida, ordet er mitt. Vi har vært på shopping i dag
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168154 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Neida, ordet er mitt. Vi har vært på shopping i dag ...og handla 17 kilo laks.
Dr. A. Kula Skrevet 3. juni 2017 #168155 Skrevet 3. juni 2017 Lurt, for butikkene stenger om et kvarter. Ca.
Kruset Skrevet 3. juni 2017 #168156 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: ...og handla 17 kilo laks. Ingen laks i dag Stort sett dill til leiligheten. Litt mat. Og kaffe, for det må man virkelig ha før butikkene stenger. Her er sola i ferd med å bryte gjennom skylaget. Jeg har rigget opp utemøblene. Mulig det blir en kaffekopp ute om vær og temperatur holder seg. 1
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168157 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Ingen laks i dag Stort sett dill til leiligheten. Litt mat. Og kaffe, for det må man virkelig ha før butikkene stenger. Her er sola i ferd med å bryte gjennom skylaget. Jeg har rigget opp utemøblene. Mulig det blir en kaffekopp ute om vær og temperatur holder seg. Hehe. Oki. - Håper det slår til. Her er det ikke utevær i dag. Meeen jeg og Ordet mitt har kjøpt makrell i dag.
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168158 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er døgn og datovill. Ordet : " Åffer det'a, Tante Hoppis? "
Salka Skrevet 3. juni 2017 #168159 Skrevet 3. juni 2017 Åh, makrell hørtes godt ut, Jerry. Om noen uker er jeg nordpå og fisker min egen. Nam, nam! Gleder meg til å komme til havet, fjellene og midnattssolen! Innevær her og, bleeeeh! Skulle egentlig ut nå, snudde i døra gitt. Blir kveldstur på Ordet og meg idag tror jeg. Spådd sol fra 21 iflg yr. 1
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #168160 Skrevet 3. juni 2017 11 minutter siden, Salka skrev: Åh, makrell hørtes godt ut, Jerry. Om noen uker er jeg nordpå og fisker min egen. Nam, nam! Gleder meg til å komme til havet, fjellene og midnattssolen! Innevær her og, bleeeeh! Skulle egentlig ut nå, snudde i døra gitt. Blir kveldstur på Ordet og meg idag tror jeg. Spådd sol fra 21 iflg yr. Ja, ble glad i stad da jeg så den var kommet i butikk. Og skulle ønske jeg kunne bli med på makrellfiske der oppe i vakre landet. Har aldri fisket makrell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå