Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Zenobia skrev:

@Jerry Lee :hallo:

Ang. Taffelsticks:

Før engang i tiden hette Kim Taffel. Det var Taffel potetchips osv. bl.a Taffelsticks. De originale Taffelsticks skiftet navn til Kims Potet sticks ved navne-endringen. Taffelsticks-navnet var så sterkt at da Kims valgte å endre til Kims.. osv., forsøkte Maarud en kort stund å lage Taffelsticks (som smakte rart). Taffelsticks er en av mine absolutte snack-favoritter, derfor husker jeg dette :)  Selv om de skiftet navn fra Taffelsticks til Kims potet sticks, er smaken den samme – heldigvis!

God natt i natten :lillesky:

Oooops, er det noen som kan passe ordet?

Takk for info ang. Maarud. Husket feil.

Kims fantes ikke da jeg var guttunge. Sjekka litt og fant ut at dengang het de Idun Taffelsticks.  Kims kom til etter en sammenslåing av flere bedrifter. Og bruker vel da Iduns gamle oppskrift.   :)

• Liker 1

Fortsetter under...

Annonse

13 timer siden, Jerry Lee skrev:

Takk for info ang. Maarud. Husket feil.

Kims fantes ikke da jeg var guttunge. Sjekka litt og fant ut at dengang het de Idun Taffelsticks.  Kims kom til etter en sammenslåing av flere bedrifter. Og bruker vel da Iduns gamle oppskrift.   :)

Takk for videre info ang. Idun :takke:  Jeg synes Kim skulle beholdt Taffel-navnet på sticksene iallfall :sukk: Vel, vel, navnet skjemmer ingen.

Nå er det forøvrig MITTTTTTT!!!! ord :yvonne:

• Liker 1
1 time siden, Zenobia skrev:

Takk for videre info ang. Idun :takke:  Jeg synes Kim skulle beholdt Taffel-navnet på sticksene iallfall :sukk: Vel, vel, navnet skjemmer ingen.

Nå er det forøvrig MITTTTTTT!!!! ord :yvonne:

KiM var forøvrig dansk, men eid av Orkla. Kim var et tysk sigarettmerke så konsernet byttet til Kims for sin snacksprodusent etter sammenslåingen med bl.a Idun. (1991)

Annonse

28 minutter siden, Kruset skrev:

Og nå har Z hatt ordet lenge nok. Jeg overtar. Etter snakket om rabarbra lenger opp, måtte jeg kjøpe meg en stilk. Den skal dyppes i sukker og nytes :biggrin:

Kos deg.   :)    Og del med Ordet mitt som du bare låner litt.  

Annonse
50 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Forresten er Google tante.  :jolie:

Og Ordet mitt tas  tilbake nå fra RabarbraFrøkna. 

Mitt.

Nei, nå tuller du. Ordet er mitt, og jeg akter å beholde det. Vi har forresten ikke spist rabarbra enda, så du må ha knabbet en kopi.

Akkurat nå, Kruset skrev:

Nei, nå tuller du. Ordet er mitt, og jeg akter å beholde det. Vi har forresten ikke spist rabarbra enda, så du må ha knabbet en kopi.

Hmm..ok. Det får være hos deg til du har delt "Barbara" med det, da.  :fnise:

Dessuten...Ordet mitt finnes ikke i kopier...det er helt unikt. Tøvefant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...