Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Jammen...hæ? Blidde det ikke no' spise i dag, da?  :sukk:

Selvsagt blir det mat hos Kruset, noe annet er helt utenkelig! Vi har spist ristet brødskive med ost og spekeskinke, og deilig fenalår. Snart blir det... gjett hva :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Is skulle jeg gjerne hatt, men det var altså middagen som ble inntatt. Og jammen smakte det ikke godt også. Ikke helt iskrem, kanskje, men veldig godt.

-----------------------------

@Severus: Det er ingen som har en vendetta mot deg, du er velkommen her du som alle andre. Men helt ærlig setter jeg ikke pris på kverning om det samme gang på gang, enten det er politikk, at tråden er kjedelig, blubb blubb, fotballsnakk eller hva det skulle være. Det sagt har også forumet en regel om ensidig meningspåvirkning, som dette faktisk grenser mot. Jeg har ikke rapportert, men nå synes jeg nok er nok. 

Som sagt, det har ingenting å gjøre med deg som person. Du er like velkommen til å bidra her som noen andre. Om du vil diskutere politikk, finnes det mer egnede fora for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å måtte si det @Severus, men jeg er enig med Kruset. Lag egne røde tråder på politikkdelen
av forumet. Ingen i disse leketrådene er interessert i rød-prat.  Plis? :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Beklager å måtte si det @Severus, men jeg er enig med Kruset. Lag egne røde tråder på politikkdelen
av forumet. Ingen i disse leketrådene er interessert i rød-prat.  Plis? :klem: 

Så dere vil jeg skal bli angrepet av fascister? Dette forumet utenfor denne delen er helt mongo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus er ikke grei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SLEMME DRITT SEVERUS HAT HAT HAT HAT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, for ordet har egen liten kassettspiller og sabeltannmusikk på hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal alt bli bedre. Freshere. Lader opp med å ta ordet :jepp: og å innta en saftig entrecôte til aftens  :spise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen her har vært ganske fresh, synes jeg faktisk. Unntaket er regnet, men været får man ikke gjort så mye med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ord kan man faktisk gjøre så mangt med :opplyser: Men om du mener det faktum at ordet er mitt, har du helt rett.

Ja, det glemte jeg jo i siste innlegg. Jeg liker også Kaptein Sabeltann, så det er jo ikke rart ordet helst vil være her.

Og god kveld/natt til doktoren :vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for netthinnen, og den gjengjeldes selvfølgelig. 

Man kan selvsagt gjøre mangt med Ordet, men man får altså ikke gjort så mye med Ordet i den forstand å endre på det.

"...snart er skatten vår, så kan vi ta det rolig de neste hundre år!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kruset skrev:

Selvsagt blir det mat hos Kruset, noe annet er helt utenkelig! Vi har spist ristet brødskive med ost og spekeskinke, og deilig fenalår. Snart blir det... gjett hva :nigo:

Fint.  :)

- Jeg så et annet sted hva det ble... hehe.  :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...