Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt i orden det. Bra å ha noe stødig å holde seg fast i. :jepp: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at dere vet alt, også at det er bra å holde seg fast.

Printeren min vil ikke gå. Den påstår at det er en skriverfeil, men jeg har sjekka ordboka flere ganger. Hva skal jeg gjøre nå?

• Liker 1
Skrevet

Gå en tur? Ta en dusj? På med forkle og bak boller? Skriv dikt? Til din kjære? Synge en sang? Bare hvile? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Printeren min vil ikke gå. Den påstår at det er en skriverfeil, men jeg har sjekka ordboka flere ganger. Hva skal jeg gjøre nå?

Du er på kg, der heter det dropp han/hun når forhold blir litt anstrengte. 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Er det ikke bedre å prøve å få den til å virke, i stedet for at den skal gå? :klo:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gå en tur? Ta en dusj? På med forkle og bak boller? Skriv dikt? Til din kjære? Synge en sang? Bare hvile? 

Det var lurt. Å bare hvile blir nok det vanskeligste.

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Er det ikke bedre å prøve å få den til å virke, i stedet for at den skal gå? :klo:

Hm, du sier noe, du er ikke så dum du. Hva er en blekkoppsamler og hvor sitter den?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styr på @Nietsoj jeg tar meg av ordet. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bare en liten svart på hvitt i farger til dem som ikke tror at raffegutter er raffegutter - alltid. 

Forstår passerne som går forsiktig inn til dyrene. Til tross for snillheten og roligheten, er det kjempekrefter i dem. :sjokkbla:

Endret av Hoppetaujenta
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Bare en liten svart på hvitt i farger til dem som ikke tror at raffegutter er raffegutter - alltid. 

Forstår passerne som går forsiktig inn til dyrene. Til tross for snillheten og roligheten, er det kjempekrefter i dem. :sjokkbla:

Er dette egnet stoff for et lite ord? 

Skrevet

Det er ute på luftetur med en av de eldste her. :) 

Skrevet
22 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det var lurt. Å bare hvile blir nok det vanskeligste.

Hm, du sier noe, du er ikke så dum du. Hva er en blekkoppsamler og hvor sitter den?

Nå vil nok det variere fra merke til merke,  modell til modell, men umiddelbart ville jeg tro den satt i bunnen på et vis. Kan være en tank eller svamp? som tiltrekker overflødig blekk. Men det trenger ikke være noe stort, det er nok ikke mye blekk som er overflødig.

Prøv å søk på nett, jeg fant selv YouTube video for rensing av blekkskriver, men har aldri gjort noe med blekkoppsamleren (om den finnes).

Hoppe: den videoen viser bare at hannene slåss, ikke at de sloss mot damene når de føder?

Skrevet (endret)
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det er nå så det, men hvis det er sånn...så er det sånn. Man kan ikke fremstille han som en myk giraff
med palestinaskjerf og fotformsko til kameltærne sine, hvis han kaster seg fra lianer og leker Rambo. :jolie: 

Litt sånn som dette føler ordet og jeg oss i dag, så har vi bare nevnt det. :lur::lur: 
http://www.tv2.no/v/1184082/

Giraff med palestinaskjerf og fotformsko! :hoho::hoho: Nå fikk jeg artige bilder i hodet! :skratte: Ja, den så jo så søt ut når den hang nysgjerrig over kanten på veggen, men skinnet bedrar. 

Endret av Salka
Skrevet

Dagens ORD:

Men godt Humør

det er som Solens blanke Skin,

det Lys og Varme gir

til baade Skjæl og Sind.

(Ludvig Holberg) :dagens-rose:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er ute på luftetur med en av de eldste her. :) 

Og hvem er det :lur: navn og alder, takk!

Ordet er mitt, altså. 

Skrevet

God dag i tråden :goodbye: Her begynner det å dufte av lam i heimen :spise:

Skrevet (endret)
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Hoppe: den videoen viser bare at hannene slåss, ikke at de sloss mot damene når de føder?

De sloss da ikke mot eller med damene når de føder. :fnise:   Hanners liv er slossing med/mot hverandre for å etablere rangordning, opprettholde sitt harem og forplantning når de kan få det til. De har ingenting med ungene å gjøre. Forbausende likt veldig mange menneskemenns oppførsel, spør du meg. Nå gjorde du jo ikke det, men jeg sa det likevel. :biggrin:  

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Men da ser bjeg ikke relevansen. Spørsmålet (opprinnelig)  var jo hvorfor farraffen ikke ikke komme inn til morraffen mens hun fødet. Vi tillater fedre å bistå mødre under fødsel.

Og nei, slåssing for å vinne en dame gunst er like avleggs som å vise mannen på gangen under fødselen. Det skjer men er ikke vanlig/normalen.

Selv er jeg snill som et lam.

• Liker 2
Skrevet

Nå ser Ordet og jeg olsenbanden på tv2 zebra. Ordet digger Olsenbanden. :nigo: 

Skrevet

Nyter dere en Olsen-driver til filmen da? :fnise:

Skrevet

Olsen-driver....det har jeg ikke hørt av andre enn min far :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...