Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos meg kan Ordet få fred fra alle eiesyke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge folk ikke er eiePsyke, så er det relativt greit at de forsøker. :jolie: 

Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Den som tier samtykker, så det er mitt, ja! :hoppendeglad:

Salka, er ikke du en hesteperson? Kan jeg plage deg med et spørsmål om hesteutstyr? Hvilke materialer består skylapper av?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Salka, er ikke du en hesteperson? Kan jeg plage deg med et spørsmål om hesteutstyr? Hvilke materialer består skylapper av?

Du må ha svar på det!!!

Slike småting som gnager... :)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Du må ha svar på det!!!

Slike småting som gnager... :)

Jeg kunne jo ha søkt opp det på nettet, men jeg tenkte å ta ordet samtidig.

Men :roll: det husket jeg jo ikke.

Får ta det nå, da :nigo:

MITT ord!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Ordet er sitt eget men låner tid med oss andre på rundgang.

• Liker 1
Skrevet

Nå lurer plutselig jeg også på det, så da får vi håpe Salka har et svar. Ellers får det googles. 

Ordet er mitt.

• Liker 1
Skrevet

Hmm...har dere skylapper her inne? :klo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt :blomst: 

Anonymkode: 5a59d...450

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Zenobia skrev:

@Daybreak og/eller @Escape kan vel også bidra her?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sola de skrev:

:riste:

GUL   PÅSKE!

Sånn. :blomst: 

Anonymkode: 5a59d...450

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...har dere skylapper her inne? :klo: 

Det var et ord som dukket opp i tråden 20 spørsmål  :sminkedokke:  

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Zenobia skrev:

Og du har selvfølgelig lukket nettleseren, og tatt omstart på PC-en? Og det hjalp ikke? Da kan det hende noen hjelper deg i dataforum-delen av KG, for akkurat så langt strekker min ekspertise, se. Lag en tråd og la den vandre? :klem:

Jeg har samme problem som Hoppe, å bare på kg. Må lukke fanen å åpne den på ny flere ganger om dagen 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg har samme problem som Hoppe, å bare på kg. Må lukke fanen å åpne den på ny flere ganger om dagen 

Har du prøvd samme resepten som den jeg foreslo for henne? Altså å tømme hurtiglager og informasjonskapsler, lukke nettleseren og omstarte PC-en?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Zenobia skrev:

Har du prøvd samme resepten som den jeg foreslo for henne? Altså å tømme hurtiglager og informasjonskapsler, lukke nettleseren og omstarte PC-en?

Starte PCen på nytt? Nei takk da må jeg åpne Steam igjen. Å så er jeg på mobilen nå

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Zenobia skrev:

Det er jeg. :) men jeg driver ikke med kjøring da, så bruker ikke skylapper. Men de pleier å være laget av lær, men finnes sikkert i syntetisk materiale også. 

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Starte PCen på nytt? Nei takk da må jeg åpne Steam igjen. Å så er jeg på mobilen nå

0K :)

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Det er jeg. :) men jeg driver ikke med kjøring da, så bruker ikke skylapper. Men de pleier å være laget av lær, men finnes sikkert i syntetisk materiale også. 

:blomst: til deg for svar. Oppfølgingsspørsmål: Er de bare i lær, lapper og snorer og "alt"? Noen mente lappene var av papp? Hvordan fester man skylapper, egentlig? (Altså, jeg er ute etter alle materialene i skylappsystemet)

Og så kan du få beholde ordet :lillesky:

Skrevet

Det må jeg protestere på! :nei: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...