Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så den Severus. Den lå jo ute i åpent lende så alle kunne se den. :jepp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Greit. Men hjelper lite når jeg ikke har mottatt. Ikke som jeg husker og vet.

Men, jo..ferdig nå....helt ferdig, siden du fortsetter å være ubehagelig mot meg...f.eks i noe så tåpelig som prat om pølser....

Gir opp, jeg. 

Herregud da mann, beklager det med pølsene. Vet du hva jeg har prøvd å snu på humøret mitt nå, kun for deg å det virket faktisk. Jeg beklager igjen, det tok litt overhånd. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei den var på PM først, så skrev jeg det vel i en annen tråd. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Herregud da mann, beklager det med pølsene. Vet du hva jeg har prøvd å snu på humøret mitt nå, kun for deg å det virket faktisk. Jeg beklager igjen, det tok litt overhånd. 

Det er jo egentlig overalt...

Men ok. Kan du la meg være nå, værsåsnill?

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei!

Skrevet (endret)

Å KG kan ha hatt feil med serverne sine, slik at du aldri mottok meldingen. Det har skjedd liknende før, KG er spesielt ustabilt på telefon. Som jeg brukte, fordi jeg spilla GTA IV på PCen.

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det er jo egentlig overalt...

Men ok. Kan du la meg være nå, værsåsnill?

Hva mener du jeg skal gjøre, slette meg helt fra KG fordi du ikke klarer å tro på meg? Skal jeg slutte å prate med folk jeg har kjent i 6 år? Folk som støttet meg når jeg lå på sykehus med stafylokokker i beinet, folk som har hjulpet meg å få humøret opp når alt har sett svart ut. Folk som jeg har vært på besøk hos irl, å møtt ektefellen til. Jeg prøver så godt jeg kan, jeg er bare et menneske. Ikke et særlig bra et, men jeg er et menneske akkurat som deg.

• Liker 4
Skrevet

Dere er gode mennesker begge to. 

Ordet og jeg har vært på treningstur med den gale hoppetussa mi. Det gikk i full fart omtrent hele tiden, men Ordet klorte seg fast på skuldra mi og koste seg masse! 

Skrevet

De ringte til og med til fastlegen min da jeg hadde fått blødende e.coli å ikke turte å ringe selv. Jeg var 18/19 år gammel, å knapt nok voksen. Det var forøvrig en komplikasjon pga den sterke antibiotika behandlingen jeg fikk for foten. Det er mennesker jeg alltid vil være glade i.

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, Severus skrev:

Hva mener du jeg skal gjøre, slette meg helt fra KG fordi du ikke klarer å tro på meg? Skal jeg slutte å prate med folk jeg har kjent i 6 år? Folk som støttet meg når jeg lå på sykehus med stafylokokker i beinet, folk som har hjulpet meg å få humøret opp når alt har sett svart ut. Folk som jeg har vært på besøk hos irl, å møtt ektefellen til. Jeg prøver så godt jeg kan, jeg er bare et menneske. Ikke et særlig bra et, men jeg er et menneske akkurat som deg.

Hva har dette å gjøre med at jeg ber deg la MEG være??

Alle andre kan du vel ha kontakt med.  Usaklig!

Skrevet

Hva er vel en tråd der man skal unngå folk? Da er det et dårlig miljø

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ro ned gemyttene nå da. 

Anonymkode: 641db...f86

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke slette deg Severus. :klemmer: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Selvfølgelig skal du ikke slette deg Severus. :klemmer: 

Jeg føler meg jo ikke akkurat velkommen, men men jeg får bare holde på med andre ting. Netflix og Reddit

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg føler meg jo ikke akkurat velkommen, men men jeg får bare holde på med andre ting. Netflix og Reddit

Jeg synes Jerry kan la deg være, du har bedt oppriktig om unnskyldning. Gå videre fra dumme krangler og ikke la de styre alt.  Du er velkommen sammen med oss, det vet du :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Og jeg føler meg ikke særlig velkommen, heller.  :sukk:

Men klart..det er jo ikke det samme.

Beklager at jeg plager dere.

Skrevet

Selvsagt skal du ikke slette deg, Severus. :klemmer: Vi vil ha deg her og du er selvfølgelig velkommen. Dere har vært litt uenige, men det går over. :klem: 

Skrevet

Og du er selvsagt også velkommen, Jerry. :klemmer: Ta hverandre i hånden og si unnskyld nå da. 

• Liker 1
Skrevet

Ordet og jeg spiller Bowie. Hør på denne nydelige låta da dere. Så trist at han døde så altfor tidlig  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...