Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
:jepp::jepp:

Jeg har fått oppdatering om hvordan det går med delfinen min i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke supporter engang jeg. :sjenert: Men kunne ønske jeg greide å fremvise like stor entusiasme som supportere gjør... Må jo være litt gøy å like noe så godt!

Skrevet
Er ikke supporter engang jeg. :sjenert: Men kunne ønske jeg greide å fremvise like stor entusiasme som supportere gjør... Må jo være litt gøy å like noe så godt!

For å sitere Jerry Seinfeldt: "you don't support the team, you support the jersey."

Skrevet

Og hvordan går det med delfinen din da The Kitten? Og hvor bor den?

Ja Trudelutten, det er gøy. Har gått i generasjoner det der. Mamma er 70 og fikk Lsk jakke av mannen sin i julegaver og hun ble veldig :bolledeig:

Skrevet

Hvordan var det med delfinen din da?

Og adoptere delfin- hvor???

Skrevet

Hehe- tror en må ha foreldre som er inne i det ja :) Heier på Norge da- men går liksom litt trått- er ikke store seierne og feire :sukk:

Skrevet

Jøss, viste ikke at det gikk an å adoptere en delfin jeg :sjenert: Har du besøkt den da?

Skrevet

Åhh... Da vet jeg hvor mitt nye barn kommer fra :rødme:

Skrevet
Jøss, viste ikke at det gikk an å adoptere en delfin jeg :sjenert: Har du besøkt den da?

Jeg adopterte den ca to uker siden, men har lyst til å besøke den en dag. Den bor i Skottland, så jeg må komme meg dit først.

Skrevet

Det er fint i Skottland, og nå har du jo en grunn til å dra, eller kanskje du har vært der?

Skrevet

Her blir forslaget om adopsjon fremført til mannen i huset :)

Skrevet

Til Ulva: Jeg har ikke vært i Skottland, og det er alltid greit med en grunn til å dra :)

Til Trulta: Jeg anbefaler deg å adoptere en delfin, evt. et annet eksotisk dyr.

Til Trudeluttan: Har du overtalt din mann nå?

Skrevet

Det blir nok i løpet av helgen :) For nå er det fri og fjell frem til søndag, blir litt bedre humør av det gitt, enn reise hjemmefra når det er mørkt og komme hjem når det er mørkt... Oppdatering på delfin :rødme: skal gis!

Skrevet

Jeg har fått bilde av delfinen min også :)

Skrevet

Jeg har fått bildet av delfinen tilsendt i posten da, så har det ikke på PCen. Jeg kan sende en mail til de som ivaretar den for meg, så kan jeg spørre dem om de kan sende et bilde via mail.

Skrevet

Evt scanne d.. skal få lagt ut bildet av vannflaska mi på nyåret så du får se.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...