Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Kospia: Turen til London var kjempefin! Jeg skal definitivt tilbake til våren :)

Har det skjedd noe nytt her hjemme da folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:velkommen: hjem The Kitten!! Har du shoppa mye? Du hadde det bra skjønner jeg? :)
Skrevet

:helen:

Jeg hadde en veldig fin tur, men det ble ikke så mye :shoppe: Jeg kjøpte et bilde av Piccadilly circus, en kjempefin topp på Esprit og en bok "How to survive the crunch." Jeg kjøpte julegaver også da, men ikke så mange.

Ellers gikk tiden med til å gå på nattklubb, gå på stand-up show og vandre rundt i Londons peneste gater (der hvor mange ambassader ligger, men jeg husker ikke hva den heter). Vi var også innom diverse barer (bl.a London Icebar). Isbaren var kjempekul, og flott! Vi var innom Winter Wonderland i Hyde Park, men det var en skuffende opplevelse.

Hvordan har det vært her hjemme da?

Skrevet

Mildvær og glatt.. og jobbing.. for min del iallefall. Men nå har jeg også juleferie! :duskedame: Skal bare en tur på jobben i morra på julelunsj, og så skal jeg ikke på jobb igjen før 3. juledag :)

Skrevet

Så flott :) Deilig med ferie :nisse:

Skrevet

Ja det er det! Nå skal jeg ta meg en tur til stasjonen :)

Skrevet

Da kan jeg passe ordet imens.

Skrevet

:vinke: til alle dere jenter :)

Kjekt å se deg tilbake igjen, the kitten!!

Håper du har kost deg på tur.

Jeg har åpnet den første julegaven nå. Den jeg fikk fra jobb, fikk den i posten i dag.

Skrevet

:vinke: trulta

Men :nei: . Ikke åpne noen pakker før juleaften. Hva fikk du da?

Skrevet

:helen: Ulva og Trulta.

Jeg er også spent på hva Trulta fikk :jepp:

Skrevet

Jeg fikk 2 glass som var laget for hånd. Vet ikke om det er drikke glass eller kanskje til å ha telys i. Tror mest på glass.

Litt små, med mørk stett, og så var den litt inn 3 plasser rundt.

Det var gave fra jobb, den kom i posten, og egentlig deres feil at jeg pakket opp, jeg åpnet esken, og så var det bare slik morsom bobleplast rundt.

Er ikke jeg god til å forklare eller!!

Skrevet

Kjekt å få julegave fra en plass en ikke trenger å gi tilbake :gave:

Skrevet

Noen andre som har fått gave med jobben og åpnet den?

Skrevet

Jeg har fått! En drikkeflaske fra kommunen.. med den geniale teksten: Pleie og omsorg, bevegelse gir velvære! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...